Луснікова Вікторія Олексіївна
Спеціаліст
Стаж роботи 6 років 2 місяці
Спеціаліст
Стаж роботи 6 років 2 місяці
Педагогічне кредо: "Якщо хочеш жити
для себе - живи для інших." (Сенека)
Проблема над якою працює вихователь:
"Розвиток творчих здібностей дітей засобами мистецтв"
Аплікація "Чарівні совушки "
Ліплення на тему "Пінгвінчики ,гості із півночі"
Інклюзивна група 5(ІІ) "Веселка"
Напередодні свята Різдва Вихованці гуртка з художньо естетичного - виховання переглядали лялькову виставу "Різдвяна зірка" та виготовляли власноруч Ангеликів.
Вихованці гуртка "Все вмію всього навчусь" , чекають на Святого Миколая" , виготовили та прикрасили чобітки для солодощів і написали листа із бажаннями .
Протягом 2020-2021 навчального року вихованці гуртка с
художньо-естетичного виховання «Усе вмію всього навчусь», поринали у
чарівний світ фольклору, в якому знайомились з цікавими казками, вчили веселі
лічилки, відгадували загадки, слухали фантастичні міфи та легенди.
Подорожували в чарівний світ класичної та сучасної музики. Дізнались яку роль відіграє театральне
мистецтво в житті людства. Приміряли на себе професію художника. Виробляли
різноманітні поробки. Вчилися створювати народну іграшку. Співали та слухали дитячі ,народні, пісні , вчилися розрізняти мелодії за
настроєм. Таким чином діти мали змогу долучитися до таких видів діяльності , ігрова,
рухова , образотворча , музична , мовленнєва, пізнавальної тощо. Діти отримала яскраві враження та
задоволення від пізнання навколишньої дійсності.
8 квітня ,четвер"Спів ,як вираження емоційного стану"
Завдяки співу та пісні ми лекго можемо висловити свій настрій , та звичайно його покращити! Тому я пропоную Вам батьки, разом з дітками прослухати таку веселу пісеньку:"Бджілка Ляля" ( Перейти за посиланням)
А перед тим ,як лягаті в свої ліжечка , прослухати заспокійливу колискову пісню:
6 квітня, вівторок "Світ пісні"
Пропоную батькам разом з малятами прослухати пісеньку "Вийди , вийди сонечко"
Квітень
Розділ програми |
Тематика занять |
Тривалість заняття |
У світі пісні |
1. Світ пісні. 2. Спів ,як вираження емоційного стану 3. Пісня – скарбниця творчих надбань. 4. співаємо разом. 5.Вчимо текст пісні. 6. Нові шляхи вирішення знайомих питань. 7. Підготовка вивченої пісні . 8. Шукаємо таланти. |
20 хвилин (5 І) 15 хвилин 4(ІІ) (8 занять) |
Немає коментарів:
Дописати коментар