Педагогічне кредо:
Через музику-до сердець дітей.
2021 - 2022 навчальний рік
Важливим елементом здійснення концепції національного-патріотичного виховання дітей є виховання підростаючого покоління на традиціях рідного народу. Ці традиції повинні закладатися у свідомість дітей з самого раннього віку, слідування ним повинно цілеспрямовано формуватися батьками та педагогами. Тому мета музичного виховання дошкільників :закріпити уявлення про традиції українського народу. відроджувати календарно-обрядові звичаї нашого народу. розширювати світогляд дітей, досягається не тільки під час проведення занять, але й в процесі розваг, СХД
У групі середнього віку «Бджілки» пройшло відкрите музичне
заняттяна тему:«У країні ритмічних звуків» за системою К.Орфа на поатформі ZOOM. Заняття
ритмікою - це ефективний спосіб розвитку дитини, головна мета якого - навчити
її правильно і адекватно сприймати музику.
Карл Орф створив
систему тембрового ритмічного виховання на основі звучань жестів —
притупування, ударів, клацань; використав музичну гру як основний вид
музично-ритмічного руху; робота з
музичного виховання дітей у ЗДО спрямована декілька років у цьому напрямку, бо
музично-ритмічні й танцювальні рухи виконують функцію психічної та соматичної
релаксації, відновлюють життєву енергію людини та її самовідчуття як
індивідуальності.
Діти груп «Ромашка»
та «Сонечко» знайомилися з українськими народними традиціями – святами зимового
циклу. Вони не тільки слухали розповіді та переглядали мультфільми з цієї
тематики, а і самі колядували, щедрували, посівали, танцювали, читали вірші на
заняттях та вечорах розваг.
Музичне заняття у групі "Сонечко"
Розвиток відчуття ритму є одним з пріоритетних завдань у музичному вихованні дошкільників. Велика різноманітність музично-дидактичних ігор допомагає зробити цей вид діяльності дітей цікавим і водночас ефективним.
Група "Веселка"
Діти групи «Зірочка»
на тематичму музичному занятті розважалися з другом Сніговиком: завзято співали,
грали, танцювали.Ця зустріч подарувала малятам купу вражень та позитивних емоцій.
Веселіться та радійте,
Нам ступає на поріг,
Дивне свято,незбагненне,
Добрий Старий Новий рік!
Новий рік 2022 – одне з найулюбленіших свят у році для дітей. Адже на Новий рік все перетворюється на чудову казку: зустріч з Дідом Морозом, зі Снігуронькою, з героями улюблених казок, багато подарунків та безліч емоцій. Всі дорослі працівники ЗДО «Червоний капелюшок» доклали для здійснення зимового дива багато зусиль.
Створюємо атмосферу зимової казки для дітей у садочку
17 грудня у садок «Червоний
капелюшок» прийшов Святий Миколай до всіх дітей, хто вірить у диво та чемно поводився впродовж року. Для
дошкільнят
це свято принесло
не лише смачні подарунки,
яким дітлахи були дуже раді, цікаву казку, де
вони мали
змогу познайомитися з Чудотворцем, пограти
в цікаві ігри, поспівати пісень та завзято потанцювати.
Готуємося до Дня святого Миколая
«Навчайтеся правилам дорожнього руху.
Пам’ятайте з безпеки науку.»
Такою була тема розваги з ППД,яку підготовили
педагоги для дітей.
- У ЗДО№20 пройшли осінні тематичні розваги по усіх вікових групах. Дітям розважальні заходи доставили багато веселощів .
- А педагоги мали за мету залучати дітей до творчої діяльності, використовуючи театралізацію для розвитку творчих здібностей ,а також удосконалювати вокальні, танцювальні навички формувати навички взаємодії у процесі, розвивати творчу уяву та фантазію виховувати відчуття радості у малюків за свої успіхи .
У ЗДО №20
напередодні Дня захисника України пройшли
святкові заходи, на яких дошкільнят старших груп «Ромашка»
та«Сонечко»
присвятили у маленькі козачата.
У різноманітних змаганнях, піснях, таночках діти довели,
що гідні бути нащадками славетних
пращурів – козаків.
Музика
—це струни людської душі,
Мелодії линуть знову
і знову
У
свято і смуток, в шумі, в тиші —
Музика
поруч і це чудово!
Неможливо уявити розвиток дитини без музики.
Музика одна з
прекрасних естетичних цінностей людства.
Вона сприяє гармонізації нашого
загального світовідчування, виступає інструментом самовираження і натхнення,
служить джерелом непередаваних відчуттів і емоцій.
1 жовтня у ЗДО№20
пройшов ряд заходів до
Всесвітнього дня музики,які не залишили байдужими
ані дорослих, ані дітей.
Радуйся,
земле, сьогодні в нас, свято!
Зібралися
в Бердянську хлопці й дівчата.
Земле
Азовська, рідний наш краю,
Кращого
в світі, мабуть, немає.
Чайки
над морем, сяйво калини.
І неповторна пісня Вкраїни.
До дітей «Червоного капелюшка» на свято міста Бердянськ
17 вересня 2021 року завітав капітан Врунгель. Разом з ним
дошкільнята упродовж розважальної
програми довели, що не тільки знають добре знають своє місто, але також завзято
танцюють, співають та грають у різні ігри.
Діти охоче взяли участь разом з капітаном Врунгелем
у флешмобі "На палубі матроси"
«День знань у дитячому садку»
І знову осінь на порозі,
В цю світлу вересневу рань.
Червона Шапочка бажає,
Набратись мудрості і знань!
1
вересня 2021 року ясла-садок № 20 «Червоний капелюшок» з радістю відкрив двері
для своїх вихованців та їх батьків. З ранку малечу зустрічала Червона Шапочка .
Вихователі, керівник музичний підготували і провели для малят свято «День дорослішання». На святі в гості до дітей завітали герої мультфільмів з
цікавими іграми, танцями, віршами.
2020 -2021 навчальний рік
7 липня до дітей садочка №20«Червоний капелюшок»
завітали ляльки з казкою
«Пригоди у купальську ніч». Головною купальською травою вважалась папороть, таємничий цвіт якої у ліс в ніч
на Купала йшли шукати найсміливіші. Той, хто її знайде,
буде здоровим і багатим.
День матері – свято
зворушливе для кожної людини,
тому що кожний з нас з дитинства несе в душі
єдиний
неповторний образ своєї мами. Мати завжди зрозуміє,
пробачить, завжди
пожаліє і буде любити свою дитину.
Тому діти дарують матусям самі теплі слова у
цей
травневий день.
Важливим напрямом
патріотичного виховання є прилучення дітей до народознавства — вивчення
культури та звичаїв рідного народу. Великодні свята -чудова можливість ознайомити дошкільників із культурними цінностями родини і народу,
підтримувати у малечі інтерес до родинних і народних традицій. Педагогами
ЗДО№20 було проведено цілий ряд заходів щодо підготовки дітей до святкування Великодня:
оформлення фотозони на спортивному майданчику та виставки «Великодні віночки», діти
наряджали
Великоднє дерево, пройшли тематичні заняття з малювання, аплікації,тощо. Кульмінацією, за
звичай, стали розваги та театральні вистави «Великодні казочки».
У садочку «Червоний капелюшок» керівник музичний Николаєнко
В.П. тісно співпрацює з вчителем дефектологом Головіною О.В.,яка дає фахові
підказки, щодо проведення музичних занять з логоритміки Звісно, що маючи в
руках потужний інструмент — музику, — керівник музичний здатен ефективно долати мовленнєві порушення
вихованців. Найяскравіше та найефективніше така співпраця втілюється на
музичних заняттях. У музичні заняття включати
елементи логоритміки можна у різні види музичної діяльності:
- співи — вправи та підспівки, що тренують периферичний
відділ мовленнєвого апарату, а також вправи для розвитку дрібної моторики —
ігри зі співами, координацією співів і рухів;
- музично-ритмічні рухи — ігри зі співами й рухами;
інструментальні ігри для розвитку уваги, пам’яті, координації рухів, орієнтації
в просторі, відчуття ритму
- гра на музичних
інструментах — ігри на розвиток дрібної моторики, відчуття ритму.
Музичне заняття з логоритміки у молодшій групі «Веселка»
Гра з м'ячем
Вправа "Іду - біжу"
Добрий день, малята. Запрошую вас взяти участь
у веселому музичному занятті
Діти.Доброго ранку!Доброго дня!
Усім я бажаю
здоров'я й добра.
Починаємо
готуватися до свята Великодня. Тож пропоную
вам вивчити пісеньки до цього свята
Молодші групи "Веселка" та "Бджілки"
Мишки
й мишенята пасочку місили,
Борошно
крізь сито сіяли-місили,
Масло
додавали, молочко тепленьке,
Дріжжі,цукор,яйця
ще родзинок жменьку.
Пасочка,пасочка,
буде в мишок пасочка.
Пасочка,пасочка
– радо скаче Ясочка.
Середні групи "Ромашка" та "Сонечко"
Ой, візьму я писачок,
Розпишу яйцю бочок.
Ось така, ось така |
Вийшла в мене писанка! | (2)
Наша курочка з села
Ще яєчка принесла,
Напишу писанок |
Повеоен козубок! | (2)
Намалюю гребінці, ружі,
Хвильки, баранці,
І зірки, і дубки, |
І пшеничні колоски! | (2)
Понад гори зацвіте
Квітка - сонце золоте.
А на сині небес забринить: |
Христос Воскрес! | (2)
Напишу я писанок,
Кольорових, як вінок,
І для подруг моїх, |
І для братиків малих! | (2)
Сяє писанками день,
Дзвони дзвонять:
Дзень-дзелень!
Із Великоднем всіх: |
І великих, і малих!
Старша група "Зірочка"
ВЕЛИКОДНІЙ ЦВІТ
Свято наближається, радість нам несе,
Фарбами яскравими розквітає все.
Приспів: Українську писанку знає увесь світ:
Великодні писанки, Великодній цвіт.
З мамою за столиком ми чарівники:
Писанки розписуєм разом залюбки.
Приспів.
Розфарбуєм писанки у весняний час,
Будуть гарні писанки на столі у нас.
Доброго дня, діти.
Пропоную вивчити пісню про дружбу "Світ, немов кольоровий луг", а коли ви усі прийдете до садочка – ми залюбки
її заспіваємо з друзями.Тож увага, слухаємо, а потім вчимо нову пісню.
Доброго ранку,
діти. На жаль ми сьогодні не можемо зустрітися у садочку – такі вимоги
карантину. Та ми можемо за допомогою інету разом весело порухатися. Тож
вмикайте руханку «Коли вдома ти один» і починаємо новий день з друзями…
Кольорова
музика
Людей мистецтва
завжди турбувала проблема синтезу музики і кольору. Є таке поняття, як синопсія
– це асоціація між зоровими і слуховими враженнями. Зв’язок між звуком і
кольором був відомий ще стародавнім народом Китаю, Індії. При співставленні
мажору і мінору звичайно виникає відчуття світлотіні: мажор – «світлий лад»,
мінор – «темний лад».
Існує ще таке поняття – як кольоровий слух.
Це загальна назва зорово-слухових асоціацій. Посередньою ланкою у винекненні
кольорово-музичних асоціацій є емоційно-смислова оцінка темберів і
тональностей. При цьому окремі тони і тональності музичних творів асоціюються з
певними кольорами. Кольоровий слух залежить від індивідуально-психологічних
особливостей музичного сприймання та музичного виховання.
Музика – це передусім мова відчуттів.
Знайомлячи дитину з творами яскравого емоційного забарвлення, її спонукають до
співпереживання, роздуму про почуте, але діти завжди чекають розповіді про
зміст музики. Тому слід використовувати кольорові наочні посібники.
Такі посібники створюють у малюків необхідні
зорові уявлення для кращого засвоєння навчального матеріалу.
Наочність не лише полегшує пізнавальну
діяльність вихованців, а й організовує їх сприйняття, активізує процесс
запам’товування.
Кольоровіатрибути використовуються в різних
видах музичної діяльності.
Необхідно порівнювати звуки в музиці з
кольорами, а мелодію – з лініями в малюнках.
Кольори допомагають і під час вивчення
музичної грамоти:
Синій
– До, Ре – зелений,
Мі
– салатовий, не темний.
Фа –
це сонця жовтий зайчик.
Соль
– оранжевий, гарячий,
Ля –
такий, як мак, червоний,
Сі
– рожевим цвітом повний,
У музичній
гамі звуки
Як барвисті мильні кульки.
Використання кольорів у музичному вихованні
стимулює творчий потенціал особистості. Музично-кольорову творчість дитини слід
розуміти не як мету, а як засіб всебічного розвитку. Це дасть позитивні
наслідки, які мають важливе значення для індивідуального розвитку дітей.
29
березня до Міжнародного Дня театру по вікових групах пройшли заходи :тематичне
заняття «Ми цікавимося театром» - група 6 р.ж. «Зірочка», драматизація казки «Курча
в клітиночку» - група 4 р.ж. «Бджілки», тіньовий театр « Марічка та Ведмідь» - групи «Сонечко»,
«Ромашка». Дітям було цікаво не тільки почути нову інформацію про життя
театрів, але і спробувати виступити беспосередньо у ролі артистів.
Впродовж тижня
малеча ЗДО «Червоний капелюшок» завзято грали,водили хороводи,
відзначаючи на музичних розвагах Масляну – одне з найулюбленіших свят нашого народу з
часів Київської Русі. Його здавна відзначали наприкінці лютого, коли «весна з
зимою зустрічається».
Наша музична зала готова до зустрічі Весни
Проведення ММО керівників музичних ЗДО по ZOOM 12 лютого 2021року–
ефективна форма підвищення професійного
рівня педагогів і популяризації інноваційних ідей в умовах карантину з приводу запобігання поширення COVID.
28 січня у групі дітей
старшого віку «Зірочка» керівником музичним
Николаєнко В.П. було проведено домінантне музичне заняття «Цікаве
музикування» ( музично-дидактичні ігри з використанням музичних інструментів). Зважаючи
на те, що гра є провідною діяльністю, музично-дидактична гра дає змогу допомагати дітям в ігровій формі розвивати музичні здібності.
Застосування музичних
ігор на заняттях в дитячому садку дає змогу провести його найбільш змістовно. Музичні ігри з використанням музичних
інструментів приваблюють увагу дітей .
Зацікавлюючись музичними іграшками, діти легко та успішно виконують різні
дидактичні завдання
Гра "Свято у Білочки"
Гра "Раз,два"
Гра "Мишки"
Вихованці групи «Зірочка»
охоче знайомляться з традиціями свого
народу: вони завзято колядують і щедрують у ці дні зимових святок.
Ширше двері відчиняйте,
Новий рік спішить до вас,
Всі бажання загадайте,
У святковий дивний час.
Дід Мороз всі втілить мрії,
І добром вас наділить,
Принесе багато щастя,
Та прохання всі здійснить!
© http://pozdravok.ru/pozdravleniya/prazdniki/noviy-god/rodstvennikam/na-ukrainskom/hДо дітей садочка завітали казкові герої: Ельф, Зимонька, лісові тваринки і, звичайно,
Дід Мороз з вітаннями та подарунками на веселі новорічні свята. Дошкільнята
ретельно готувалися до зустрічі з бажаним гостем: вчили пісні, таночки, вірші. Купу
позитивних емоцій визвали веселі ігри з казковим Дідусем.
Ми
з нетерпінням всі
чекаєм
– Миколая.
Щось
таємниче в цьому є для нас.
Ніхто,
ніколи наперед не знає
З
чим і в який він прийде час.
Святий отче, Миколай! Наш
садочок не минай!
Подаруй ти нам потіху і торбину, повну сміху,
І здоров'я для родини, красну долю для Вкраїни!
18.12.2020 року діти середньої та старшої груп познайомилися
з традиціями святкування дня Святого Миколая на музичній розвазі «Святий Миколай,ти
до нас завітай»
Поради батькам:
ЯК ВИХОВУВАТИ ТВОРЧУ ДИТИНУ
Якомога
більше спілкуйтеся з дитиною. Щиро й часто висловлюйте своє захоплення її
ідеями. Намагайтеся дати описову оцінку досягнень. Заохочуйте похвалою все
нове у дитячій творчості, підтримуйте фантазії. Пропонуйте малюкові ділитися з
вами асоціаціями, які викликають у нього окремі властивості предметів (легка
кулька, червоний м'яч, зелений кубик тощо), разом винаходьте нові іграшки,
проводьте досліди тощо. Ставте уточнювальні запитання. Дайте дитині зрозуміти:
її життя цікаве вам в усіх проявах та деталях.
Слухайте дитину
і навчайте чути. Залучайте
малюка до участі в обговоренні дорослими важливих питань життя родини, групи,
дослухайтеся до його міркувань. Переконуйтеся, що дитина правильно розуміє
ваші висловлювання.
Учіть
розмірковувати. Часто дорослі
поспішають показати малюкові найбільш простий чи оптимальний шлях розв'язання
певної проблеми, позбавляючи його тим самим можливості сумніватися, помилятися
і вчитися на власних помилках. Важливо спонукати дитину самостійно розв'язувати
свої проблеми, вчити розмірковувати.
Разом пишіть і
малюйте. Олівці й папір —
найпростіше і найдоступніше приладдя для спільної творчості. Почніть з творчого
задуму: "Придумаймо нову казку", "Напишімо вірш",
"Намалюймо фантастичну тварину" тощо. При цьому не має значення
мистецький рівень малюнка чи те, наскільки добре римований вірш. Головне, щоб
дитина відчувала довіру до педагога чи батьків, щиро ділилася своїми
фантазіями, переживала разом зі значущим дорослим радість від процесу
творчості.
Фантазуйте. Створіть умови, за яких зможете стимулювати розвиток
дитячої фантазії. Наприклад, дивлячись разом мультфільм, зупиніть перегляд і
запитайте в дитини, як би вона вчинила, опинившись на місці персонажа. Такий
прийом спонукатиме її мислити самостійно, а недостатній життєвий досвід — шукати
і знаходити нові рішення. Запропоновані дитиною ідеї можна обговорити разом.
16.11.2020р. у маленьких вихованців групи "Теремок" було проведено
тематичне музичне заняття за темою: "Творіть добро"
Що таке доброта? - Приголубити кота.
Доброта зігріє всіх, немов промінчик із вікна.
Осінь - прекрасна золота пора року. Вона збирає щедрі врожаї овочі і фрукти, фарбує листочки в барвисті кольори, запалює багряно-червоні кетяги калини.
Вихованці нашого садочку "Червоний капелюшок"дуже люблять осінь, адже є цікава нагода дізнатися багато нового про осінню природу, життя тварин та пташок, розповісти про чудову осінню пору своїм друзям, рідним і близьким під час осінніх свят. Проведення свята осені стало традицією, саме тому протягом тижня в садочку прйшло свято осені, де малюки всіх вікових груп мали змогу танцювати, співати, розповідати вірші про красуню Осінь.
Пані Осінь запрошує до музичної зали дітей
13 жовтня діти старшої групи "Зірочка" взяли участь у музичному квесті "Ми нащадки козаків", присвяченого Дню захистників України. незважаючи на те , що захід мав розважальну -ігровий характер дошкільнята показали великий о'бєм знань про національні символи України, життя козаків, народні звичаї та традиції.
17 вересня діти старшої групи "Зірочка" привітали
своє рідне місто Бердянськ з днем народження
Казкові
герої
запросили дошкільнят
«Червоного капелюшка» до Країни знань.
Конституція Основний Закон України
Дистанційне навчання дошкільників
під час карантину
Доброго ранку, Чомусики.
Скоро буде нагода зустрітися з друзями у садочку.
Тож давайте вивчимо з вами нову привіталочку
Напередодні ми згадували музичні інструменти.
Цікаво, як ви засвоїли назви та звучання музичних інструментів. Пропоную пограти в гру "Який звучить музичний інструмент"
Давайте пограємо теж на повітряній кульці.
Чи це можливо? Авжеж...
Тепер можна порухатися під музику
Консультація для батьків
Добрий день, маленькі Чомусики.Давайте згадаємо,
з якими музичними інструментами ми знайомилися
на протязі навчального року
З 12 до 15 травня у ЗДО №20 проводиться
тиждень безпеки життєдіяльності дітей
10 травня незвичайний день, сьогодні
Всесвітній День мами .
Тож і музичне заняття буде призначене
самій найріднішій у світі мамі.
А на завершення хочу запропонувати
передивитися мультфільм про маму
9 травня люди нашої країни відзначають
День Перемоги у Великій Вітчізняній війні.
Треба пам'ятати тих героїв, хто отримав Перемогу
у жорстокій боротьбі з ворогом і оберігати мир.
Доброго дня, мої самі найменьшенькі вихованці,
сьогодні я підготувала для вас пісеньку "Няв,няв"
Треба підспівувати тільки "няв,няв" і "мур,мур"
разом з кошенятами. Спробуємо? Почали:
Получається? А тепер приготувалися рухатися.
Будемо показувати хвостика, вуса у кошеняти,
стрибати і кружляти, а потім грозити пальчиком і підкрадатися до мишки
Увага, шановні батьки дітей випускних груп, додаю музичний матеріал до пісень на випускне свято, тексти яких вже викладала напередодні:
Пісня "Пташенята"
Пісня "Першокласники"
Пісня "1.2.3.4.5"
Пісня "Чомучки" (для дітей групи "Бджілки")
Доброго дня, шановні батьки вихованців. Діти дуже люблять музику. Інколи Ви задаєте питання чому.
Вважаю, ознайомившись із консультацією Ви маєте можливість отримати відповідь на це запитання.
Діти старшого дошкільного віку вже знайомі з літерами
та цифрами. Сьогодні хочу познайомити, з Вашою допомогою батьки, наших Чомусиків з нотами -
сім сестричок, які жили у Принца - ключа
Якщо є Принц, то має бути і Принцеса -
в нашій казочці це Мелодія
Ще одна казочка про Мажор та Мінор -
це молодші брати Принцеси Мелодії
Вважаю,Вашим дітям було цікаво
3 травня весь Світ відзначає День сонця.
Тож можна весело порухатися
з друзями під промінцями сонечка.
Веселі руханки для старших дошкільнят
Танцюйте разом з нами
Руханки для найменьшеньких
27 квітня відзначається
Міжнародний День танцю
Раз,два,три,чотири,п'ять -
діти люблють танцювать.
Всі танцюють залюбки -
І лівчатка й хлопчаки
Усі батьки приділяють значну увагу
розвитку своєї дитини.
Доброго дня батьки випускних до школи груп "Бджілка" та "Веселка" просимо Вашої допомоги у підготовці до свята випуску дітей. Часу залишається мало тому без Вашої допомоги ми не обійдемося. Викладаю тексти пісень, а музику спробую розповсюдити через вихователів у вайбері.
ЧОМУЧКИ (це пісня для групи "Бджілки)
1.
У всіх я і про все запитую щораз
І
звуть мене Чомучкою дорослі повсякчас.
Я
прошу зрозуміти допитливість мою,
Бо
невідомий мені світ ще тільки пізнаю!
Пр:
Чомучки, чомучки, ми – дітки веселі!
Зростають
чомучки у кожній оселі.
Чому?
Куди? і Як? – Ми дуже хочем знати.
"У
вас знайдеться час? – Дозвольте запитати!"
2.
Чому сова лякливо у темряві кричить?
А
де зимує літечко і сонце спить вночі?
Про
що струмок співає, куди пташки летять?
А
ще я хочу знати як зірочкою стать!
3.
Чому встає веселка, а звідки пада сніг?
А
як, скажіть, будь ласка, складаються пісні?
То
ж просим допомоги, дорослі, ми у вас –
Пояснюйте
усе нам, знайдіть для діток час!
«ВСІ
МИ ВМІЄМ РАХУВАТЬ»
1
куплет:1-2-3-4-5, - рахують пальці на пр..руці
1-2-3-4-5,
- рахують
на лів.руці
Всі ми вмієм рахувать – вказують на себе пальчиком
Всі ми вмієм рахувать –
Ми
рахуєм залюбки – 2хлопка, 3
притопи
Ми
рахуєм залюбки – 2хлопка, 3
притопи
Всі
дівчатка й хлопчаки – пружинка
Всі
дівчатка й хлопчаки – пружинка
Ми
– веселі, ми – веселі, ми – веселі малюки! – качають голівками
Програш:
2
куплет: 6-7-8,- подивись - дивляться
9-10
– не барись - грозять пальчиком
11
– покрутись, - покружляли
А
12 – посміхнись. - посміхнулись
Скільки
буде 3+2? - руки врозтіч здивування
Думай,
думай, голова! – пальчик к голове,
думают
Знають
всі, що буде 5, - показать 5
Добре
вміти рахувать! – двумя руками ОК
3
куплет: Ми рахуємо весь час, - рахують пр. рукою
всіх
Скільки
тут багато нас! - рахують лів. рукою
всіх
Вихователі,
батьки,- показують обома руками батьків
І,
звичайно, діточки! – показують обома руками на себе
Всім
бажаємо добра, - руки вгору
Нам
до школи вже пора, - марширують
Скрізь
луна веселий сміх-
Сонечко
– одне на всіх!!! – хлопки над головою
ПЕРШОКЛАСНИКИ
Ось і наш випускний Нам збиратись пора
В дім великий,що школою зветься.
Закінчилася гра. У
садочку вона
Залишається, не повернеться
Олежки та Наташки –
Майбутні першоклашки
На друзів своїх дивимся
маленьких звисока
Вони іще в садочку
І бавляться в куточку
А нам тепер до школи збиратися
пора.
День щасливий
настав – Його кожен чекав
Але трішки нам
сумно сьогодні.
В мами сльози в очах – Пролетів, наче птах
Час веселий у
ріднім садочку.
В школі дзвоник для нас
Задзвенить в перший раз,
Ми напишемо перший рядочок.
Та у серці назавжди залишишся ти –
Наш чудовий і рідний садочок.
ПТАШЕНЯТА
Підростають у гнізді пташенята
У гніздечку пташенята.
Та надходить час гніздечко лишати,
Час крилечка
розправляти
Приспів:
І летять, і летять пташенята,
Залишають гніздечко своє.
Довго будуть у небі кружляти:
«Прощавай гніздечко золоте».
Підростають у садочку малята,
Як в гніздечку пташенята.
Та надходить час садочок лишати,
Час крилечка
розправляти
Приспів:
І летять, і летять пташенята,
Залишають гніздечко своє.
Завжди будуть вони пам’ятати
Свій садок -
гніздечко золоте.
Доброго здоров'я,діти,доброго вам дня.
Хай вам ясне сонцесвітить у вікно щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ,
А Земля нехай дарує всім барвистий цвіт.
Я пропоную вам трішки розім'яти свої м'язи:
А зараз ми послужаємо музику, а точніше музичну казочку.
Вам треба по музиці впізнати героїі цієї казки.
А зараз я хочу познайомити вас,діти,
з піснею комрозитора Н.Май
Нумо всі
малята, годі сумувати,
В нас сьогодні
свято, затанцює з нами вся Земля.
Дружно посміхайтесь, оплески давайте.
Руки
підіймайте, затанцює з нами вся Земля
Бо ми чудові, ми чудові, мов цукерки кольорові,
Голосочки,як
дзвіночки гомінки.
Бо ми чудові, ми чудові, вам даруєм свято знову
Ми веселі і завзяті
малюки.
Нумо
,друзі,разом. Скажем «Ні» образам.
У веселім
часі, затанцює з нами вся Земля
Сонце усміхнеться,
променем пролл’ється
Все лихе
минеться, затанцює з нами вся Земля.
Діти, а чи не забули помити ретельно руки?
Тож згадаємо та весело рухаємося.
Тематичне музичне заняття "Пасха"
"Здрастуйте діти," - кажу я за звичаєм.
"Доброго ранку," -я кожному зичу.
"Доброго дня вам," - усім я бажаю
"Доброго тижня, ми свята чекаєм".
Так,так. саме свята. Через два дні
вже будемо зустрічати Великдень.
Я приготувала Вам цікаве заняття
"Великодню казочку". Ми будемо уважно
слухати музику і співати пісень
Приготувалися? Починаємо:
Вам цікаво,які пригоди ще попереду у яєчка?
Тоді слухайте казочку далі:
Ось і закінчилася казочка,а разом з нею і наше заняття.
До нових зустрічей
Доброго ранку! Доброго дня!
Щиро всміхайтеся, діти щодня!
Що за дивнії яєчка
наша курочка знесла?
Намальоване
гніздечко, ще й пташиночка мала!
Навкруги - барвисті
квіти, жовті, сині гілочки...
Чи здогадуєтесь,
діти, що це? Певно — писанки!
Їх не курочка
знесла, їх матуся принесла,
Ми гуртом
розмалювали для святкового стола:
Сяють наші писанки,
— як весняні квіточки!
Настав час прикрашати писанки до Великодня.
Тільки спочатку ми вивчимо нову пісню
ПИСАНОЧКА
Що.що.що? Що за диво це?
Хто,хто,хто? Росписав яйце?
Білочка,писала,лиска помагала,
Зайчик в кошик клав, вовчик дарував.
Писаночка, писанка
чудова.
Писаночка
різнокольорова.
А на ній ялиночки, олені,
стежинкочки.
Зіроньки дрібні
подаруй мені
Що.що.що? Що за свято в нас?
Вже у нас Великодній час.
Кличуть всі звірята, писанки писати
Радість намалюй, друзям подаруй.
Писаночка, писанка чудова.
Писаночка різнокольорова.
Писанка у квіточки, сонечка лялітечки
Хвилечки дрібні подаруй мені.
Тепер можна співати
Сьогодні ми спробуємо прикрасити яєчки
технікою декупажу,як саме - подивіться
Запросіть маму вам допомогти і теж прикрасити яєчко
А ще яєчко можна розмалювати, як у пісні
давайте згадаємо цю веселу пісеньку
Тепер можна пограти у веселі ігри з яєчками:
"Катання яєць з горбочка";
"Чиє яйце довше крутиться";
"Заховане яйце";
а також зібрати саморобні пазли
(ми з вами їх вже напередодні виготовили)
Ось добігло до закінчення наше заняття.
До нових зустрічей.
"Доброго ранку," - дітей я вітаю,
"Доброго ранку," - усім я бажаю,
"Доброго дня, " - я щиро вітаюсь,
"Будьте здорові!" - малечі всміхаюсь
Приготувалися виконувати ритмічну вправу
Нагадую,що ми готуємося до Великодня і будемо знайомитися з піснею
ВЕЛИКОДНІЙ ЦВІТ
Свято наближається, радість нам несе,
Фарбами яскравими розквітає все.
Приспів: Українську писанку знає увесь світ:
Великодні писанки, Великодній цвіт.
З мамою за столиком ми чарівники:
Писанки розписуєм разом залюбки.
Приспів.
Розфарбуєм писанки у весняний час,
Будуть гарні писанки на столі у нас.
Текст ми знаємо,тепер можна перейти до співу
Час повчити текст до обрядового Кривого танця
Кривий танець
Ми кривого танцю йдемо,
Ми в нім кінця не знайдемо.
А ні кінця, а ні ладу
Не впізнаєш котра ззаду.
А ні кінця, а ні ладу
Не зможем знайти
Тепер проспіваємо вокальний супровід до таночка
Діти, ви не засіділися?
Тож запрошуйте на руханку своїх рідних
Ви сумлінно займалися. Молодці, до нових зустрічей
Усміхніться сонечку: здрастуй,золоте.
Усміхніться квіточці: хай вона росте.
Усміхніться дощику: лийся, мов з відра.
Усміхніться друзям: зичте їм добра.
Ось прийшов час для наступного он-лайн
музичного заняття. Нагадую - ми готуємося
до Великодня.Хочу познайомити
Вас,діти із новою піснею
ВЕЛИКДЕНЬ
Перед
Великоднем повно різних справ,
Тож
немає часу нам ловити ґав.
Мама
випікає, тато прибирає,
Я в новенький кошик смакоту складаю:
Рум’яненьку паску, маслечка горнець,
Шиночку,
ковбаску,хрону корінець.
Приспів:
Бім-бом-бом-бом,
бім-бом-бом,
дзень-бом, дзень-дзелень.
Гей,
святкуймо всі разом
цей
чудесний день!
Бім-бом-бом-бом,
бім-бом-бом,
лине
дзвін з небес,
сповіщає
всіх кругом,
що
Христос воскрес
Радісні обличчя,гості на поріг.
Чути спів гайвка і дитячий сміх.
Сонечко радіє, пташечки щебечуть.
Тішаться дорослі,тішиться малеча
Пиманки з торбтнки швидше витягай
Про Великдень нині з нами заспівай
Продовжуємо вчити пісеньку до Великодня
"Мишки на Великдень пасочку місили"
(давала напередодні)
А зараз ми вивчимо ще одну пісню
Ой, візьму я писачок,
Розпишу яйцю бочок.
Ось така, ось така
|
Вийшла в мене писанка!
| (2)
Наша курочка з села
Ще яєчок принесла,
Напишу писанок
|
Повен-повен козубок!
| (2)
Намалюю гребінці, ружі,
Хвильки, баранці,
І зірки, і дубки,
|
І пшеничні колоски!
| (2)
Понад гори зацвіте
Квітка - сонце золоте.
А на сині небес забринить: |
Христос Воскрес!
| (2)
Напишу я писанок,
Кольорових, як вінок,
І для подруг моїх,
|
І для братиків малих! | (2)
Сяє писанками день,
Дзвони дзвонять:
Дзень-дзелень!
Із Великоднем всіх:
|
І великих, і малих!
А тепер можна сісти і виготувати з фетру пазли
до великодньої гри "Збери крашанки"
Доброго ранку!Доброго дня! Усім я бажаю
здоров'я й добра.
Діти, ви згадали нашу руханку? Тож рухаємося разом
А ще я підготувала одну ритмічну цікавинку:
Доброго ранку,діти.
Ви вже прокинулися?
То вже час привітатися
У віконце хтось заглядає. Це сонячні промінці. То ж поспілкуємося з ними пісенькою
Над нами височиє небо голубе,
По небу ходить сонечко, сонце золоте.
Лагідні промінчики сонце з неба ллє,
Від тепла промінчиків вся земля цвіте
Золоті промінчики, сонця
промінці.
Схожі ви на диво, диво-олівці.
Райдужними фарбами розфарбуйте
все.
Має наше сонечко серце золоте.
Розчервонілись квіти та бринить трава,
Бо не шкодує сонечко їм свого тепла.
Посміхнулись котики сірі на вербі,
Їх цілує сонечко в носики малі.
починаємо співати:
А тепер можна залучити до нашого заняття батька або маму.
А ще можна запросити братика чи сестричку.
Що будемо робити? Мабуть вітатися. Подивіться як
Ну а зараз давайте згадаєм, які ми знаєм музичні інструменти.
(Ви ж дивилися учора відео? Я вважаю,що ви вже досвідчені у цьому питанні)
перевірте себе..
Продовжуємо вчити пісеньку до Великодня
"Мишки на Великдень пасочку місили"(давала напередодні)
А після співів можна завзято. порухатися
Доброго дня, дорослі і діти.
Сьогодні
я хочу вивчити нову дитячу пісеньку,
до свята Великодня
Це слова цієї пісеньки
Мишки на Великдень пасочку місили
Мишки й мишенята пасочку місили,
Борошно крізь сито сіяли-місили,
Масло додавали, молочко тепленьке,
Дріжжі,цукор,яйця ще родзинок жменьку.
Пасочка,пасочка, буде в мишок пасочка.
Пасочка,пасочка – радо скаче Ясочка.
Мишки й мишенята тісто замісили,
Тісто випікати в пічку посадили.
Смачно пахне паска аж на цілу хату.
Певно, вже спеклася-час нам витягати.
Пасочка,пасочка,пасочка,як сонечко
Пасочка,пасочка, стигне на віконечку
Тішаться—танцюють мишки й мишенята
На Великдень гостей просять завітати.
«Пишна рум’яненька вийшла наша паска
Пригощайтесь,друзі,паскою будь-ласка»
Пасочка,пасочка,пасочка,як сонечко.
Пасочка,пасочка, їжте на здоров’ячко
а тепер вмикайте відео і можна співати:
Чомусики, поспівали? Тепер можна порухатися:
Сподобалася руханка? Авжеж. Хочу нагадати,
або комусь і познайомитися з музичними
інструментами. Це дуже цікаво...
і ще підготувала для Чомусиків одну пісеньку
це текст пісні "Хмарка"
Хмарка, хмарка біла-біла,
Ми у неї попросили
Дай водички, щоб напитись,
Для травички і для квітів.
Дай водички, щоб напитись,
Для травички і для квітів.
Хмарка, хмарка, не барися
Теплим дощиком пролийся.
Дай водички, щоб напитись,
Для травички і для квітів.
Дай водички, щоб напитись,
Для травички і для квітів.
Хмарка, хмарка почорніла -
І дощем усіх умила:
І дала вона водички
І для квітів, для травички.
І дала вона водички
І для квітів, для травички.
Хмарка, хмарка, досить лити,
Вже умите все на світі.
Ти лети по небокраї,
Там, де дощика чекають.
Ти лети по небокраї,
Там, де дощика чекають.
а тепер можна співати з задоволенням
До всесвітнього дня здоров'я
Фізкультхвилинка "Чого бояться мікроби"
Діти,ви пам’ятаєте, що однією з небезпек для здоров'я людини є
мікроби.
Давайте зараз
згадаємо,що може нас врятувати від мікробів
Мікроби
бояться, коли я вмиваюсь
(Імітують процес умивання)
Коли
рушничком я чистеньким втираюсь
(Діти показують, як вони "втирають
рушничком обличчя")
Коли
мию руки - звичайно, із милом,
(Зображують старанне миття рук)
Коли
тру у ванні мочалкою тіло.
(Показують, як користуються мочалкою під
час купання)
Як
тільки відкрию кватирку в кімнаті -
(Крок уперед - малята "відкривають
уявне вікно")
Вони
починають щодуху тікати,
(Швидкий біг із виразом остраху на обличчі)
Бо
свіже повітря корисне для мене,
Інфекціям
же, навпаки, - неприємне!
(Хитають головою, скривившись)
Не
люблять мікроби всі вимиті фрукти,
(Діти зображують миття фруктів під краном)
І
якісні страви, і свіжі продукти,
(Імітують процес їжі ложкою.)
Зарядка
і спорт, гартування й режим -
(Імпровізовані фізкультурні рухи)
все
це аж до жаху огидливе їм!
(Малята присідають і закривають обличчя
руками)
Танцюйте завзято, співайте і грайте
(Плескають у долоні)
І добре здоров’я своє зберігайте.
(Крокують на місці)
Музика в житті малюка
Музика,
як вид мистецтва, повинна увійти в життя дитини із самого народження.
Батьки
мають право запитати: "А це не зарано?". На це питання можна
відповисти так: "Ні не зарано, а може трішечки пізно". Вчителями
доведено, що ще до народження дитина сприймає не тільки голос матері, але і
деякі звістки іззовні. Це говорить про те, що музика, музичне мистецтво ближче
дитинці, ніж інші види мистецтва, томущо слуховий аналізатор дитини починає формутися
одним із перших.
Нагадую про те,
що наше завдання навчити дитину уважно слухати музику, розвивати у неї співучі
навички і вміння ритмічно рухатись під музику. Дитина емоційніше сприймає і
голос, і рухи батьків та із задоволенням повторює їх. Якщо в занятті з дитиною
ви будете використовувати і музичні інструменти (якщо вони є, це можуть бути
бубон, барабан, трикутник) це збагатить уяву дитини про звукову паніту музики.
Благодійні звуки формують міцне фізичне зоров'я та
розвивають здібності малюків. Медики стверджують, що багато сучасних хвороб у
дітей пов'язані з нестачею в їхньому житті добротворних звуків. Вони потрібні для
гармонійного повноцінного фізичного та інтелектуального розвитку і в утробі
матері, і після народження.
Дзюркіт
струмка, шелест лисття, щебетання птахів, сюркотіння цвіркуна і багато-багато
інших звуків, серед яких людина жила впродовж тисячоліть, сьогодні змінилися
ревищем реактивних літаків, гуркотінням автомобілів, побутової техніки тощо. А
замість ніжного співу матері дитина чує постріли, лайливі слова, зойки жаху з
телевізійних трилерів.
Батьки рідко надають значення таким
"дрібницям". Проте благозвучні звуки природи та музики мають
величезний вплив на організм на фізіологічному рівні.
Музика – могутній
засіб всебічного розвитку дитини, формування її духовного світу. Вона розширює
її кругозір, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає
радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього
світу. Залучення до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує
високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу,
всебічно впливає на її розвиток.
Логоритмічні ігри для дощкільнят
Зайчики
А хто це тут за кущиком…трух, трух, трух.
(труть
«лапку» об «лапку»)
На капусту дивиться? Ух,
ух, ух!
(кладуть
руки на щічки і похитують голівками)
Хочеться капусточки? Так,
так, так! (плескають)
Аж тріпочуть вушками. Ось
так, так. (показують «вушка»)
Зубки
вже капусточку Нібито
гризуть... (показують зубки)
Та це ж наші зайчики! (виконують пружинку)
Гарні хай ростуть! (стрибають)
Дощик
Крапля раз, крапля два. (стрибають на носках, руки на поясі)
Ось така весела гра. (стрибають на повній стопі)
Дощик крапає скоріше, (стрибають, по черзі змінюючи ніжки)
Буде всім нам веселіше. (стрибають із прискоренням)
Парасольки ми відкрили, (руки розводять у сторони)
Від дощу себе закрили. (руки ставлять півколом над головою)
Урожай
На город ми свій підемо,урожай гарний зберемо. ( йдуть по колу)
Тут ми морквочки нарвали («тягнуть», ніби із землі)
І картоплі накопали. («копають»)
Зріжемо качан капусти, («зрізають»)
Круглий, соковитий дуже. (двічі обводять руками коло)
Ще ми щавлику нарвемо («рвуть», присідаючи і
нагинаючись»)
І додому всі підемо. ( йдуть по колу)
Яблунька
Яблунько! Яблунько! Де ж твої яблучка?
(
йдуть по колу; у центрі, піднявши руки вгору, стоїть одна дитина — «яблунька»)
Заморозив їх мороз?
Або вітер їх забрав?
Або блискавка спалила?
Або градом їх побило?
Чи птахи їх поклювали?
(зупиняються,
на кожну сходинку загинають по одному пальчику на лівій руці. Дитина-«яблунька»
хитає головою)
Тож куди вони пропали? (розводять руками,
знизують плечима)
Не морозив їх мороз,
І не вітер їх забрав,
Не спалило їх вогнем,
Граду не було з дощем,
Птахи їх не поклювали…
(загинають
по одному пальцю на правій руці)
Це ж їх діти обірвали! (дитина убігає,
«яблунька» біжить за нею,
наздоганяє)
Їжачок і барабан
З барабаном їжачок, бум-бум-бум!
(марширують по колу, зображуючи гру на
барабані)
Має безліч голочок,бум-бум-бум! (марширують по колу, зображуючи ручками голочки, згинаючи пальчики в
кулачок)
Дуже яблучка любив він,бум-бум-бум!
(то однією, то іншою рукою
підносять до рота уявне яблуко)
Барабан в саду згубив,бум-бум-бум!
(зупиняються,
розводять руками)
Вночі яблука упали,бум-бум-бум! Бум-бум-бум!
(ставлять
руки на поясі, стрибають з однієї ніжки на іншу)
Гучні звуки пролунали, Бум-бум-бум!
Бум-бум-бум!
(тупотять
ніжками)
Зайці крепко налякались,бум-бум-бум!
(складають
ручки попереду себе і стрибають на двох ніжках)
За кущем вони сховались.
(роблять
«вушка» з долоньок, швидко присідають, сидять, тремтять, закривають очі руками)
Лісові звірята
Всі звірята на
узліссі шукають їжі собі в лісі. (йдуть у
хороводі)
Білочки скакали, горішків назбивали.
(скачуть
навприсядки, підстрибуючи й тягнучись угору)
Лисичка пробігала, грибочки позбирала.
(біжать,
збирають уявні гриби)
Скакали тут зайчата, шукали гриб щербатий.
(скачуть,
склавши перед собою ручки, «зривають» гриби)
Ведмідь тут походжав і мухоморів
назбирав.
(йдуть,
перекочуючись, в кінці тупотять правою ногою)
Де ви були?
Ніжки, ніжки, де були? —
По гриби ми в ліс ходили.
(йдуть
на місці)
А ви, ручки, працювали? —
Ми грибочків назбирали.
(присідають,
збирають «гриби»)
А ви, очі, помагали?
— Ми
дивились, виглядали, всі
пеньочки обшукали.
(дивляться
з-під руки, повертаються вліво, вправо)
Чобіток
Раз! Два! Три! Чотири! (роблять 4 швидкі притупи на місці)
По доріжці я біжу! (біжать по колу)
Раз! Два! Три! Чотири! (роблять 4 швидкі притупи на місці)
Черевичок бігать вчу. (біжать по колу)
Раз! Два! Три! Чотири! (стукають каблучком об підлогу)
Обламався каблучок.
(піднімають
праву ніжку і крутять носком з боку в бік)
Раз! Два! Три! Чотири! (стукають каблучком об підлогу)
Загубився черевичок.
(піднімають
ліву ніжку і крутять носком з боку в бік)
Шановні батьки.
Пропоную Вам з малятами своїми руками самотужки створити музичні інструменти.
Шуршунчики
Всі послухайте , прошу . Шу- шу- шу.
Я Шуршунчиком шуршу. Шу -шу- шу.
В сумці я його ношу. Шу- шу- шу.
І шуршу,шуршу,шуршуШу- шу- шу
Маракаси.
Заповнені дрібними предметами з різних за якістю матеріалів , крупою , піском і т.д. коробочки від кіндер - сюрпризу , залізні баночки
Чарівні зв’язочки
Зв'язки з бубонців , шкаралупи горіхів , квасолі , гудзиків. підвішені до чайного ситечка і т.п.
Барабани
Б'є чарівний барабан : бан , бан , бан.
А чарівний барабум : бум , бум , бум
А чарівний барабух : бух , бух , бух.
Пан Тарахтун і Пані Тарахтуля з сімями.
Стаканчики
Стаканчики з-під йогурту , крізь які протягнуті нарізані смужки гофрованого паперу, фольги і т.д.
Веселі еспандери
Гумки (прості , капелюшні ) , на які нанизані волоські горіхи ( шкаралупа ) . Кришки від пляшок (металеві , пластмасові)
Клавеси
Дерев’яні палички, або олівці.
І всі незвичайні музичні інструменти хочуть усіх запросити у веселий оркестр. Вважаю буде весело. Ввімкніть музику і розпочинайте грати!
Шановні батьки
Пропоную Вам виготовити самотужки для Чомусиків
пазли «Музичні інструменти». Роздрукуйте малюнок,
наклейте на картон , розріжте . Гра готова.
СПІВАЙТЕ ДІТЯМ ПЕРЕД СНОМ КОЛИСКОВІ»
Скільки теплих і ласкавих слів знаходить матуся, заспокоюючи свою дитинку. Скільки любові і ніжності у колискових піснях!! Малюк, ще не вміючи розмовляти, не розуміючи жодного слова, почувши колискову одразу заспокоюється, затихає, засипає! Саме колискові пісні вважаються першими в житті вашого малюка, вони сприймаються з магічною силою, тому що співає їх найрідніша в світі людина – матуся!
Ритм колискових зазвичай відповідає серцебиттю, ритму дихання матері і малюка, відіграє важливу роль у духовному розвитку дитини. Саме завдяки колисковим, дитина отримує перші уявлення про навколишній світ: тварин, пташок, оточуючі предмети.
Коли дитина підростає, їй співають колискові казкового змісту, в текстах яких вирішуються психологічні питання. В багатьох колискових піснях перед дитиною розвертається перспектива про його майбутню самостійність. Таким чином, колискові дають дитині уявлення про навколишній світ, знайомить з головними принципами побудови світу.
Але найголовніше в колискових – це материнська ніжність, любов, що надає впевненості кожній дитині. Пісні показують, що життя прекрасне, але в теперішній нелегкий час, почуття захищеності для дитини дуже важливе, адже наш світ складний і непередбачуваний!
Дуже важливе і саме спілкування матері і дитини! Чудово, якщо у вашій сім’ї зберігаються традиції, як спів колискових, читання казок перед сном, задушевні розмови про головне! А сон, як відомо, дається людині не тільки для відпочинку, а й для глибинної обробки тої інформації, яку отримала ваша дитина на протязі дня. Довірливі відносини, які виникають в моменти такого спілкування, відіграють важливу роль для дитини не тільки ясельного віку, а й надалі, коли дитина дорослішає! І навіть тоді, коли ваша дитина подорослішає, вона буде знати, що у нього є та людина, яка його завжди вислухає, зрозуміє, підтримає, з якою так приємно спілкуватися просто покласти голівку на плече.Співайте діткам! Не соромтесь! Адже саме ви – найкращий співак і приклад для своєї дитини!
Підвицую самоосвіту в дистанційному режимі
(платформа Всеосвіта, Педрада, на урок)
Готуємося до Великодня
Шановні батьки і маленькі Чомусики. За вікнами квітень місяць і
незабаром до нас надійде свято Великдень. Час прийшов усім
підготуватися до цього свята. Я сьогодні хочу запропонувати пісні
і цікаві ігри, які можна знайти за посиланнями в інтернеті. А ще я
підготувала вам маленький сюрприз – музичну розмальовку.
Підказкою у підборі кольорів вам стануть нотки, будьте уважними.
https://www.youtube.com/watch?v=DU9qfomwHOs&feature=youtu.be
&fbclid=IwAR0mORQQ_hHHmXAsFs_tZue17njej8-
mV5dCrB2gW6Q1sGDkoI4-AkCi0Pk пісня «Мишки на Великдень
пасочку місили»
https://www.youtube.com/watch?v=meY_AmeKqbw
пісня «Ой, візьму я писачок»
https://www.youtube.com/watch?v=4oB-W1rl4i0 пісня «Великдень»
https://www.youtube.com/watch?v=q37EMdnw6N8 пісня «Крашанка»
https://www.youtube.com/watch?v=SEGACnctTHM пісня
«Великодній цвіт»
https://www.youtube.com/watch?v=iECJylcx-Pc танок «Веснянки»
https://www.youtube.com/watch?v=5eEur8nVs4U веселі Великодні
ігри
https://www.youtube.com/watch?v=eJ82ptSbndY дитячі ігри на
Великдень
Завзяті танцюристи
Шановні батьки! Чи не вважаєте Ви, що Чомусики трохи
засиділися на самоті? Тож прийшов час порухатися Вам разом з
Чомусиами. За цими посиланням Ви можете розучити дома
нескадні рухи з дітьми та весело порухатися разом з ними.
https://www.facebook.com/noorabidahsaad/videos/10217651371058104
/UzpfSTEwMDAwMDE3ODEzOTEwNTpWSzo1ODQwMDI4ODIzMj
YxNzE/
https://www.facebook.com/100010041856891/videos/11419320394848
47/ Танцюємо сидячи
https://www.youtube.com/watch?v=kZUTrLqDJVQ танець Хоки Поки
https://www.facebook.com/ivan.yavorsky.92/videos/2502949066478212
/ танець Станем в пари
https://www.youtube.com/watch?v=BQ_M2jLndjU руханка Автобус
https://www.youtube.com/watch?v=xAdng68OuGU&feature=share&fbc
lid=IwAR0Pm1qwXeaikWX1tCKtAFxhgLAhCbRI80gZ4qPCWaBxlz9
cyf_iypgiBr8 ритмічні вправи
https://www.youtube.com/watch?v=17sGAvVarM0 вправа «Передай
далі»
https://www.youtube.com/watch?v=0V_APvai_ws танець «Хруля»
https://www.facebook.com/ivan.yavorsky.92/videos/pcb.528954687657
862/2505745389531913/?type=3&theater вправа «Ми хитаєм
головами»
Я вважаю, що Вам з Чомусиками вдалося розважитися. Не сумуйте,
до нових зустрічей.
Як «подружити» дитину з музикою?
Більшість дітей, маючи або не маючи особливих музичних
здібностей, залюбки співають, танцюють та грають на дитячих
музичних інструментах у колі своїх друзів та родичів. Проте є й такі
діти, які психологічно замикаються у «спілкуванні» з мистецтвом:
уникають виступів, навіть колективних; бояться співати, соромляться
танцювати тощо.
Батькам таких дітей хочу порадити:
Вдома часто хвалити свого маленького співака або музиканта;
Грати в «школу», де дитина – вчитель демонструє, як треба співати,
танцювати під музику, відстукувати ритм тощо;
Заохочувати показувати результат свого навчання – наприклад
заспівати вивчену пісеньку – татові, бабусі, гостям тощо;
Записувати виступи дитини на відео, відтак разом перегляди їх і
висловлювати лише приємні емоції – враження;
Влаштовувати «хвилинки музики» кілька разів на тиждень у певний
день та час.
Дитяча обдарованість виявляється по-різному. Хтось із неабияким
захопленням слухає музику та співає, хтось – неначе байдужий до
цього. І робити висновок, що ті чи інші діти від природи «не
музикальні», у них немає слуху й розвивати його безперспективно –
не можна.
У кожної дитини можна пробудити любов до музики, розвинути
подаровані природою музичний слух та голос. Це засвідчує життєва
практика й наука.
Тож нехай для педагогів та батьків стануть дороговказом такі гасла:
Немає нездібних – є ті, хто опановує по-іншому!
Немає імпульсивних – є безпосередні!
Немає повільних – є розважливі!
Немає ледачих – є розслаблені!
Немає боязких – є обережні!
Немає гіперактивних – є енергійні!
Немає дратівливих – є чутливі!
МАЛЕНЬКІ МУЗИКИ
Шановні батьки, чи не хотіли би Ви заграти зараз в оркестрі? Так,так в
оркестрі і саме зараз. Ви спитаєте: «А де ж взяти інструменти?» Нікуди
немає потреби виходити, тільки підіть на кухню і там знайдете безліч
інструментів: ложки, склянки з водою, стаканчики, дерев’яні ложки(або
олівці),кастрюлі, кришки, папір та інше. А що далі робити Вам підкажуть
Ваші маленькі Чомусики – музики. Включайте відео і грайте!
https://www.youtube.com/watch?v=AYm4N2tpRT4&fbclid=IwAR1yWaExw
g25VWje6yCUBQMk_RXHBbN8BB5QCjIBKzmjr7qJxnTCr47oyk
-гра «Зоопарк»
https://www.youtube.com/watch?v=XBCstuUezIk -Гра «Лісовий оркестр»
https://www.facebook.com/100007227943696/videos/2555653084685598/
-скляний оркестр
https://www.facebook.com/100005008545788/videos/1561247547385515/
- паперовий оркестр
https://www.facebook.com/100005008545788/videos/1561389697371300/
-незвичайні кастан’єти
https://www.facebook.com/100005008545788/videos/1556507024526234/
- музичні палічки – клавеси
А тепер, коли Ви накопичили певний досвід у музикуванні, можна трохи
пофантазувати:
- можна пограти під будь-яку музику на одному чи декілька інструментах;
- можна «оздобити» музичним виконанням будь-яку казочку,
- можна зі своїми Чомусиками влаштувати справжній баттл!
Вважаю мої поради допоможуть Вам і Чомусикам провести час веселіше!
Доброго дня,малята групи «Теремок» та шановні батьки.
Сьогодні я хотіла поспілкуватися з моїми самими маленькими
вихованцями. Розумію, як ви сумуєте за своїм улюбленим
«Теремочком» і хочу за допомогою деяких сайтів запропонувати
трохи розважитися разом з батьками.
https://www.youtube.com/watch?v=kWMdup4idxo
- пісня «У бабусі на селі»
https://www.youtube.com/watch?v=AeM_39Z_ZUg
- руханка «Сорока-ворона»
https://www.youtube.com/watch?v=Xn1uMMMKSrQ
- руханка «Ціпоньки»
https://www.youtube.com/watch?v=f4VKEtjmVgY&fbclid=IwAR2P
lWn6jbxFQ2NXlzSqtdheI-
CPNO6B04aCfQ42wWZVQMIdSn0lgS62-QM -гра «Павучок»
https://www.youtube.com/watch?v=-
5yXMqYKwqc&fbclid=IwAR0L-xwBUiV0A2Maz9Qs_dRf_z-
IYCzGaELEh1S7g63A9WpsB1mXs7P5KKA
- гра «Мавпенята»
https://www.youtube.com/watch?v=Y8pbzgi6D5s
–гра «День – ніч»
https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4
-гра «Сонечко і дощик»
Малята,вважаю, що зовсім скоро ми знов зустрінемося і радо
поспіваємо, порухаємося і пограємо усі разом. До зустрічі.
ШАНОВНІ БАТЬКИ, СПІВАЙТЕ ВДОМА РАЗОМ ІЗ ДІТЬМИ!
Співайте! Якщо ви соромитесь свого співу, робіть це , коли ви наодинці з малюком
(діти – поблажливі й вдячні слухачі). Співайте немовляті із самого народження. Навіть
якщо ви трохи фальшуєте.
Краще співати – дитячі пісеньки, традиційний репертуар , який дуже багатий. Якщо ви
не пам’ятаєте жодної пісні, знайдіть диск і слухайте їх доти, поки не запам’ятаєте
слова. Важливо, щоб дитина поступово засвоїла кілька простих мелодій, які й стануть
для неї першим кроком у світ музики.
Виберіть пісню, яка вам до вподоби, і співайте її дитині на сон прийдешній. Робіть це
хоча б раз на день. Співайте її зі словами і без слів. Не забувайте, що слова – лише
доповнення до музики. Бажано, щоб маля чуло, як ви співаєте без слів. Це дуже
важливо.
Ніколи не кажіть дитині, що вона погано співає! Правильність відтворення музичних
звуків тісно пов’язана з вірою в себе.
Якщо малюк співає не правильно, запевніть його, що він співає майже правильно, але
звук треба спочатку прослуховувати в думках, а вже потім співати. Ніколи не кажіть,
що в дитини немає слуху, навіть в її відсутності. Не знижуйте її самооцінку.
Ось невеликий перелік пісень,який ви можете використовувати для вашого сумістного
співу з дітьми:
https://www.youtube.com/watch?v=tR_4gHMxyFY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1Byix
zR2DB9wsiEx_tHXBQ3_XSeO5OkR3YC5Fthy7SxlV1OoXM0cjqNN0 пісня «Дочки і
синочки»
https://www.youtube.com/watch?v=XBCstuUezIk пісня «Вийди,вийди, сонечко»
https://www.youtube.com/watch?v=MUdBS96PAdQ пісня «Дивна пісня»
https://www.youtube.com/watch?v=8qdvjDjXDfc пісня «Веселі чобітки»
https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM пісня «Світ немов кольоровий луг»
https://www.youtube.com/watch?v=obhCVEi1ebg пісня «Кольоровий світ»
https://www.youtube.com/watch?v=TCx67qZm-dI пісня «Цьомки для мами»
https://www.youtube.com/watch?v=3Ae5A9QqH44 пісня «Я лисичка»
https://www.youtube.com/watch?v=oX-QrqTqIN0 пісня «Мишеня Пиптик»
https://www.youtube.com/watch?v=9bJUYE0NTS8&t=24s пісня «Сонечко»
Шановні батьки!
На жаль ми зараз не маємо можливості зустрічатися з вашими малятами на
музичних заняттях у дитячому садочку. Але дуже не хотілося, щоб діти під
час карантину нудьгували по домівках. Хочу дати декілька рекомендацій .як
з користю і веселіше провести час з дошкільнятами. У цьому нам допоможе
інтернет і, звичайно, Ви – шановні батьки. Рекомендую Вам зайти в інтернет
за даними посиланнями і весело порухатися зі своїми дітьми
https://www.youtube.com/watch?v=WgeIYPTpRYU&list=PLElG6fwk_0UlB0r5R
IzWn39qrUkfsoazr&index=5 руханка «Разом з нами» 4р.ж.
https://www.youtube.com/watch?v=BicaLNUeoJQ&list=PLElG6fwk_0UlB0r5RIz
Wn39qrUkfsoazr&index=13 руханка «Шоколадки» 4 р.ж.
https://www.youtube.com/watch?v=S8T5wWGGcY4&list=PLElG6fwk_0UlB0r5
RIzWn39qrUkfsoazr&index=7&t=0s руханка «Якщо друзі усміхаються тобі»
5 р.ж.
https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-
E&list=PLElG6fwk_0UlB0r5RIzWn39qrUkfsoazr&index=24 руханка з
прискорюванням 5 р.ж.
https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g&list=PLElG6fwk_0UlB0r5RI
zWn39qrUkfsoazr&index=20 руханка «Кроком руш» 6 р.ж.
https://www.youtube.com/watch?v=0sYMIEoc2DQ&list=PLElG6fwk_0UlB0r5RI
zWn39qrUkfsoazr&index=33 руханка «Планета алфавіт» 6 р.ж.
https://www.youtube.com/watch?v=29gX6z9MVAw&list=PLElG6fwk_0UlB0r5R
IzWn39qrUkfsoazr&index=11 руханка «Ми плещемо в долоньки» 6р.ж.
Я вважаю, що вам сподобаються ці руханки. До новий зустрічей.
Міське методичне об'єднання керівників музичнів ЗДО -
ефективний вид неформальної освіти педагога
Піснями і таночками зустрічаємо Весноньку
Методичні
рекомендації
з музичного
виховання для вихователів.
1. Узгоджувати колективні та індивідуальні форми і медоди
роботи з дітьми в усіх вікових групах з метою принципового збільшення питомої
ваги індивідуальної роботи.
2.
Забезпечувати зв'язок з традиціями народної педагогіки, фольклором, різними
видами національного та світового мистецтва.
3.
Прилучати дітину до краси і гармонії, до світу мистецтва.
4.
Розвивати основи музичної культури : здатність слухати уважно музику,
зацікавлено стежити за розвитком музичного образу, дослуховувати музичний твір
до кінця. Виховувати інтерес та любов до музики, бажання слухати її.
5.
Допомагати музичному керівнику створювати з дітьми музично – рухові образи в
хороводних іграх, з'єднувати дітей в дружньому веселому гурті.
6.
Навчити дітей прийомів гри на музичних інструментах, закріплювати вміння дітей
відтворювати різні ритми на ударних інструментах. Залучати до гри в ансамблях.
Заохочувати до музикування.
7.
Організовувати для дітей різноманітні свята, розваги, театралізовані спектаклі,
надавати можливість повеселитись, виявити і розкрити творчі, артистичні,
музичні здібності кожної дітини, сприяти зміцненню товарискості, творчої дружби
між дітьми.
Практичний семінар
Відкриті музичні заняття
для батьків дітей молодших груп
Презентаційне музичне заняття
з використанням музично-дидактичних ігор
у молодшій групі
"Прогулянка до зимового лісу"
Конспект заняття
Мета:
-
розвивати
уміння дітей відтворювати ритм
мелодії, розрізняти висоту звуку та
напрямок руху мелодій ( вгору , униз ),
визначати на слух кількість виконавців;
-
перевірити
рівень розвитку музичної пам’яті ( правильно впізнавати пісню за вступом або фрагментом
мелодії ), вміння дітей рухатись відповідно до контрастних змін у музичному супроводі;
-
закріпити
вміння дітей розрізняти та називати різні музичні інструменти, співвідносити
звучання музичних інструментів з різноманітними образами;
-
продовжити
знайомити дітей озвучувати текст вірша музичними інструментами, спонукати
проявляти творчу уяву;
-
вдосконалювати
здатність дітей створювати музично – ігрові образи;
-
виховувати бажання допомагати лісовим тваринам узимку.
Обладнання
та матеріали: музичні інструменти
( металофон, трикутник, дзвіночки,
барабан,
брязкальця, піаніню, клавеси), ляльки(білочка, їжак, лисиця, заєць, ведмідь,
пташки, Сніговик), кубики, мозаїка, ялинки штучні, наочні картки до вірша
«Мишка»
Репертуар:
Слухання музики: «Ведмідь», «Заєць»
Пісні: «Конячка»,
«Їжачок», «Лисичка».
Танець зі Сніговиком
Вправа «Ведмідь та Заєць»
Музично-дидактичні ігри: «Сходинки», «Скільки пташок
співає?», «Горіховий оркестр»
Вірш: «Мишка»
Хід заняття:
1. Вступна
частина
Організаційний момент
До зали заходять діти молодшої групи
Музичний керівник:
Я рада вас, малята, Сьогодні
привітати.
Тож
будемо ми разом Співати й танцювати. -Добрий день!
Діти-Добрий день
Музичний керівник:
Та поглянемо навколо, ми тут зовсім не самі,
Привітаймося ж з гостями, мої милі малюки.
Діти- Добрий день!
Гості- Добрий день!
2.
Основна
частина
(Звучить музика завірюхи.).
Музичний керівник: Діти, чуєте, як лютує заметіль за вікном
У нас у залі затишно, а
чи
не змерзли лісові мешканці? Може навідаємося до них? Ось,до речі,скільки
смачних подарунків я приготувала для
диких тварин. (показує кошик з ласощами) Але стільки снігу лежить
навколо, на чому ми доберемося до лісу?
(звучить мелодія «Конячки» діти впізнають пісню.)
Так,на конячці.А чи можете ви мені
показати, як цокають підкови у конячки?
(Діти вистукують ритм на кубиках під спів музичного
керівника)
Вправа
«Конячка»
Музичний керівник: Їдем,їдем у лісочок -
цок,цок,цок
На конячці за горбочок - цок,цок,цок
Їдем,їдем по стежинці -
цок,цок,цок
Їдем в гості до тваринок - цок,цок,цок
Музичний керівник: Ось вже доїхали ми до першої ялинки.
Цікаво, хто
заховався за її зеленими вітами?
(з’являється їжачок, лякається і знов убігає)
Їжачок, де ти сховався. Ми тобі ласощів принесли. Діти, давайте
заспіваєм пісеньку – погукаєм їжачка
Пісня
«Їжачок»
Засмутився Їжачок. Холодне – іде сніжок.
Щоб не змерзти, їжачок,
вдяг кожух із голочок.
Музичний керівник: Не виходить їжачок – тоді ми
залишимо для нього червоне
яблучко.
Подивіться, серед гілочок ялинки нагорі
причаївся чийсь будиночок. Цікаво, хто там може живе? (відповіді дітей).Та як ми
можемо до нього дістатися? Ой,
подивіться, тут є сходинки, вони нам допоможуть. … пограє, а ми покажем
напрямок руху мелодії.
М/д
гра «Сходинки»
Вгору я по сходах йду – друга
там собі знайду.
Музичний керівник –
Щось я чую – трісь та хрясь, я по сходам піднялась
Та це ж білка хазяйнує, часу
зовсім не марнує.
(Виходить Білочка, муз.керівник звертається до Білочки)
Білочка, принесли тобі малята, в своїм
кошику багато
І грибочків, і горішків, та іще
чудові шишки.
Білочка: Дякую,
вам. Часу довго не марнуйте, з ними весело
танцюйте
(роздає горішки)
Горіховий
оркестр.
Білочка: Нема часу далі
грати, мені треба працювати. (ховається)
Музичний керівник: А нам треба якось зійти вниз .,,, Допоможи Нам спуститися по
сходах, а
усі діти покажемо рукою напрямок руху
мелодії.
М/д
гра «Сходинки»
Вниз по
сходах я зійду, по стежинці в ліс піду.
Музичний керівник: Діти, вирушаємо далі у подорож. І
допоможе
нам чарівна
мозаїка.
Вправа
«Конячка»
(Діти сідають на стільці)
Музичний керівник: Ось і наступна ялинка. Хто там мешкає,
відгадайте?
(Звучить аудіозапис «Пташка» відповіді дітей, вихователь привертає увагу
дітей до гніздечок на ялинці)
Музичний керівник: Діти , а скільки гніздечок ви тут бачите?.
Послухайте
уважно, скільки пташок цвірінькає у цьому гніздечку? (одна пташка)
А у другому гніздечку скільки
пташок цвірінькає? (багато)
М/д
гра «Скільки пташок співає?»
(По лісу біжить
Лисичка)
Музичний керівник: Лисичка, а чому ти засмучена?
Лисичка: Сумно мені самій у лісі, ніхто не розважить
мене.
Музичний керівник: А хочеш, ми тобі пісеньку заспіваємо?
Лисичка: Так, дуже хочу.
Пісня
Лисичка
Не
вдягає рукавички руда хитренька лисичка.
Бо кожух тепленький має –і в мороз не замерзає.
Музичний керівник:
Лисичка, а ще ми хотіли пригостити тебе цукерками.
Лисичка – Дякую,у
мене також дещо є у кошику, який я хочу вам подарувати.
(дає малятам кошик з музичними інструментами)
Музичний керівник: А ти не знаєш,чия це нірка під
ялинкою?
Лисичка: Тут мешкає Мишка, але взимку вона майже не
виходить, бо боїться холоднечі.
Ой, я вже
побігла, понесу лисенятам цукерок.
До побачення.
Вірш
«Мишка»
Музичний керівник: Діти, може спробуємо трішки розважити
і Мишку.
(Діти беруть шумові інструменти)
Шарудить у
нірці миша,
У норі немає тиші, - шу-шу-шу,
шу-шу-шу. ( султанчики)
Може, миша там читає –
Книжок сторінки гортає? -
Шу-шу-шу, шу-шу-шу. ( папірець)
Мишка час дарма не гає -
Зернятка перебирає? - Шу-шу-шу,
шу-шу-шу. (короб із зернятками)
Може, із сухих листочків
Плете донечкам віночки? -
Шу-шу-шу, шу-шу-шу. (маракас)
А тепер у нірці
тиша...(прислухається)
Мабуть спить у нірці Миша?
(пальчик підносять до ротика)
Ось така шурхітлива історія у
нас получилася, Залишимо ми і Мишці
зерняток.
Музичний керівник:
Я пригощу пташок насінням, а нам час вирушати далі і допоможуть
нам клавеси
(діти
стають за стільці і вистукують ритм по стільцям)
Вправа «Конячка»
(звучить аудіозапис завірюхи)
Подивіться який замет снігу
намело, відгадайте хто там сховався ?
(звучить музика «Ведмідь» і «Зайчик») (діти відгадують)
Музичний керівник: Треба покликати тваринок із замету. У
нас є трикутник та барабан.
І ми можемо за допомогою цих
інструментів покликати мешканців лісу.
Музичний керівник співає, дитина грає на трикутнику:
Де вухатий наш дружок, в нього теплий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха
(Вискакує зайчик)
Заяць: Я усіх-усіх боюся. Ой-ой-ой!
Музичний керівник співає, дитина грає на барабані:
Буркотливий, вайлуватий, ходить
лісом він кудлатий.
Одягнувся в кожушину,
(Виходить Ведмідь)
Ведмідь: Мед шукаю та ожину.
М/д
гра «Ведмідь і зайці» (повільно – швидко)
Музичний керівник: А зараз ми порухаємося, як Ведмедик і Зайчик.
Хто у лісі
ще не спить- туп, туп, туп, туп (ідуть по колу
повільно)
Важко тупає ведмідь – туп, туп,
туп, туп
Швидко заїнька біжить –
плиг-плиг-скік, плиг-плиг-скік.
Зайчик на сніжку стрибає – плиг
та скік, плиг та скік (стрибають )
А ведмедик засинає і не плиг,і
не стриб взимку спати завжди звик
(Діти пригощають ведмедика медом, зайця - капустинкою.)
(хтось плаче)
Музичний керівник: Діти, ви чуєте,хтось плаче?
Сніговик: Це
я - Сніговик загубив
свій червоний .носик
Музичний керівник: Не засмучуйся, Сніговик у нас для тебе
теж є подарунок –
ось яка морквинка.
(Діти дають
Сніговику морковку)
Сніговик – Дякую. Я хочу розповісти вам про свою подружку-сніжинку. Одного ранку з
неба
на землю плавно спускалася сніжинка.— Яка краса навколо! — захоплено милувалася
вона. (глісандо на металофоні)Вона
уявляла себе царівною і кружляла у веселому танці. (дзвоники)Ще в сніжинки була
заповітна мрія — побачити , як танцюють діти. І ось сталася дивина – діти самі
прийшли до неї. Тож потанцюємо для неї.
Танець
зі Сніговиком.
Сніговик,Сніговик,очі намистинки
Сніговик,Сніговик, носик твій з
морквинки.
Будемо,як зайчики весело
стрибати:
Плиг та плиг, скік та скік –
разом танцювати.
Сніговик,Сніговик,плещемо в
долоні,
Сніговик,Сніговик. Носики
червоні
Станемо ми ніжкою радо
тупотіти.
Туп та туп, туп та туп – як нам
не радіти.
Сніговик: Дякую, діти. Так, захопилася Сніжинка вашим
таночком,
що не
помітила, як дужий вітерець підхопив її та поніс до лісу.
(глісандо на металофоні)
Музичний керівник: До побачення ,Сніговик.
3. Заключна
частина
Керівник музичний: Кошик наш порожній. Пригостили тваринок у лісі та нам
час
повертатися на конячці додому.
Давайте гостям скажімо : «До побачення»
і вирушаємо у дорогу.
(діти «їдуть» ланцюжком у групу.)
Залучаєиося до народних звичаїв -
щедруємо на свято великого Василя
Радісне свято Новий рік
Святий Миколай, до малят завітай.
Розваги "Барви Осені"
Козацьки розваги "Ми нащадки козаків"
Як підготувати дитину до свята, щоб від свята отримати радість
Зовнішній вигляд
Зачіска дитини та
макіяж повинні бути безпечними (обережно алергія).
Одяг (костюм) дитини повинен бути зручним,
святковим, безпечним (без гострих, колючих прикрас), відповідати розміру.
Взуття: чешки або інше взуття, в якому
зручно виконувати музично-ритмічні рухи.
Щоб переконатись, що дитині буде комфортно
- треба завчасно приготувати костюм, дати можливість дитині в ньому походити
вдома
Розучування ролі
При написанні сценаріїв
свят враховується програмові вимоги, вікові можливості, творчі здібності дітей,
досвід педагога та умови (музичний зал).
Під час розподілу ролей враховується
бажання, творчі здібності дітей. Щоб дитина почувала себе впевненно допоможіть
їй передати характер ролі за допомогою інтонації, міміки, рухів; вивчіть слова
віршів, пісень. Запропонуйте їй уявити себе артистом, який виступає на сцені,
перегляньте телепередачі за участю дітей, зверніть увагу дитини як треба
танцювати, співати і т.д. Потренеруйтеся перед дзеркалом.
При потребі отримайте консультацію
вихователя, музичного керівника, психолога.
Присутність батьків
Пишайтеся своєю
дитиною, будьте прикладом для неї.
Якщо у вас немає можливості бути присутнім
на святі - підготуйте до цього дитину, поясніть
причину.
Перегляд
свята
Приходьте за 10-15
хвилин до початку свята.
Зніміть верхній одяг, перевзуйтеся або
одягніть бахіли.
Огляньте виставку поробок.
До зали заходьте після запрошення.
Вимкніть мобільний телефон.
Не коментуйте виступи дітей під час свята.
Не відволікайте увагу дітей зауваженнями,
проханнями позування перед камерою - це може мати небажані наслідки.
Підтримуйте виступ дітей оплесками.
Після закінчення свята дочекайтесь коли
діти вийдуть до групи.
Якщо у вас є бажання продовжити свято
вдома, ви можете забрати дитну, попередивши вихователя і зробивши запис у
"Зощиті тимчасової відсутності дитини".
Кількість присутніх дорослих обмежена до
2-х осіб від родини у зв'язку з площею приміщення та вимогами з безпеки
життєдіяльності.
Якщо ваша дитина під час свята, побачивши
вас може відмовитись від виступу або розплакатись, чи у вас склалися особливі
обставини і ви прийшли з маленькою дитиною - пропонуємо свято подивитись у фоє.
Сприймайте своїх дітей такими, якими вони
є. Вони мають бути впевнені в вашій любові в будь-яку хвилину.
Пам'ятайте, що вашу дитину навчають не ваші
слова, а ваш особистий приклад, ваша поведінка та душевна доброта.
Розвага "З днем народження, Бердянськ"
«Зовнішній вигляд дітей на музичних заняттях»
Музичне
заняття в дитячому садку проводиться два рази на тиждень у кожній групі. У ці
дні діти приходять в музичний зал, де все приготовлено для успішного проведення
музичного заняття. Для того, щоб дитина могла вільно рухатися під час виконання
вправ, танців необхідне відповідне взуття. Перш за все воно повинно бути
фіксоване. Наприклад, чешки або сандалі. І зовсім неприпустимо, щоб дитина була
в кімнатних тапочках, «сланцях» або просто в «шльопанцях».
На
музичних заняттях ми привчаємо дітей бачити гарне, пробуджуємо інтерес до
навколишнього світу і його красу. А як же це зробити, якщо наші дівчатка
приходять на заняття неохайні, а хлопчики в пом'ятому одязі?Дуже важливо, щоб
дівчатка були одягнені в спідниці, тому, що інакше їм просто не вдасться
поставити руки на спідницю під час танців. Це призведе до того, що у них
з'явиться звичка тримати руки в повітрі, навіть коли вони будуть у спідниці або
платті на святі. Хлопчики перед початком заняття обов'язково повинні добре
заправити сорочки в штани, щоб виглядати естетично.
Ми дуже просимо Вас, дорогі батьки, одягайте дітей по
сезону. Слідкуйте за акуратністю їх зовнішнього вигляду
Немає коментарів:
Дописати коментар