Сторінка керівника театрального гуртка та гуртка з музичної ритміки


 

Керівник театрального гуртка та гуртка з музичної ритміки
Баранова Наталя Анатоліївна

                                                кваліфікаційна категорія (спеціаліст)

Коли тінь ожива,  з'являються дива! 

На заняттях театрального гуртка "Перлинки"  діти групи "Бджілки" 5р.ж. познайомилися з ТЕАТРОМ ТІНЕЙ.   

Як справжні чарівники за допомогою тіні рук вони показували чарівні зображення: птаха , павука,  іжачка, квітки...

Діти навчилися виготовляти шаблони паперових фігурок та декорації.

Малюки з великим задоволенням інсцінували казку В.Сутєєва "Яблуко".























На заняттх гуртка музичної ритміки діти групи "Теремок" 4 р.ж.  виконували вправи на узгодження слів  із рухами та музикою:"Бам -Бам-Бом", "Ішов маленький іжачок","Веселе слоненя", "Дін-дон."















З Новим роком всіх вітаєм,
Миру та добра бажаєм,
Щоб уміли ви  радіти
Щиросердно, наче діти,
І щоб здоровими були,
Й подолати все змогли!

Новорічні вітання   від дітей театрального гуртка "ПЕРЛИНКИ"












 Грона білі празникові,

Нам несе зима безкрайня,

А ще пряники медові

Від Святого Миколая. 

На заняттях театрального гуртка "Перлинки" група "Бджілки"  відбулося Свято  Миколая.










Казка — вигадка, всяк знає,
Але казка — дивина.
В ній усе не таилися виробляти  з паперу декорації та персонажів української народної казки " Рукавичка".
Малюкам дуже сподобалось інсценувати казку за допомогою паперових ляльок,яких вони  змайстрували самостійно.

























До дітей театрального гуртка "Перлинки" група "Бджілки" завітав запорізький козак Грайко. 
Діти показали гостю вправи з артикуляційної гімнастики, логоритміки. психогімнастики.
 Вони  познайомили козака з театром рукавичок.
Закінчилась зустріч веселим танком.












Вітаємо всіх, хто в садочку працює,
Хто дбає про нас і про це не шкодує,
Радійте життю, наче сонечку квіти,
Вітають зі святом Вас люблячі діти!




                    Діти театрального гуртка "Перлинки"

                                 група "Бджілки"

         від щирого  серця вітають всіх бердянців  з Днем міста !

                                 
                           Ми з Днем народження місто вітаємо.

                           Миру бажаємо, щастя, добра!

                            Гарного настрою, співу веселого,

                            Сміху дзвінкого на довгі літа! 







Що за дивнії яєчка
курочка знесла?
Намальоване гніздечко,
Ще й пташиночка мала!
Навкруги-барвисті квіти,
Жовті, сині гілочки...
Чи здогадуєтесь, Ви,
Що це? Певно - писанки!





            29 квітня - день особливий  для всіх хто живе у ритмі танцю. Адже у всьому світові  відзначається як Міжнародний  день танцю.




    16 квітня 2021року у ЗДО №20 "Червоний капелюшок" керівник театрального гуртка "ПЕРЛИНКИ"  Баранова Н.А. звітувала про свою діяльність, презентувавши розвагу  "Космічна подорож", в групі  "Бджілки"4(І) р.ж.
Під час розваги діти показали, що  вони навчились
узгоджувати рухи і дії зі словами;
продемонстрували вміння довільно реагувати на команду та музичний сигнал, готовність діяти узгоджено, координацію рухів;
навчились запам´ятовувати задані пози й образно передавати їх.
Наслідуючі рольові  дії персонажів в іграх-драматизаціях
діти отримали  гарний  настрій!















                       

  КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ 

Логоритміка - методика розвитку мовлення.


 Численні лінгвістичні та психологічні дослідження показали, що темпи розвитку мови на початку життя людини значно вище, ніж в усі наступні. Так, приблизно до 12 місяців словниковий запас малюка вміщає в середньому 8-10 слів, а в 3 роки він розширюється до 1000 слів!

На третьому році життя мовленнєвий розвиток стає провідною тенденцією. Дитина не тільки поповнює свій словниковий запас, а й вчитися чіткому вимову звуків, пробує різний темп, інтонації, вибудовує мовні конструкції, формулює пропозиції. Завдання батьків і педагогів на цьому етапі – допомогти малюкові опанувати усім різноманіттям мови. Для розвитку мови і корекції порушень, що виникають в процесі, створена Логоритміка для малюків – комплекс вправ, де виконуються рухи супроводжуються виголошенням відповідного тексту.

МЕТА ЛОГОРИТМІКИ

Мета логоритміки для дошкільнят – подолати проблеми мовного розвитку, а також супутні труднощі, пов'язані з немовними функціями психіки. При цьому такі заняття не тільки допомагають удосконалювати мова, але і сприяють зміцненню м'язового апарату, формуванню правильної постави, а також активного моторному і сенсорному розвитку.

Мова, з одного боку, тісно взаємопов'язана з фізичною активністю – чим вище рухова активність, тим інтенсивніше протікає розвиток мови. У комплексах рухових вправ мова є одним з провідних спонукають і контролюючих факторів. Логоритміка для дітей заснована на ритмічної віршованої мови, яка сприяє формуванню мовного слуху, правильного темпу мови і дихання.

АКТУАЛЬНІСТЬ ЛОГОРИТМІКИ

Актуальність логоритміки полягає в тому, що більшість батьків зосереджені на ранній розвиток інтелекту дитини, зокрема, на навчанні читання. Практика останніх років, ознаменований вибухом популярності методик раннього розвитку, показує, що розвиток центрів головного мозку, відповідальних за читання, лист, рахунок «відволікає» його від інших необхідних нюансів психомоторного розвитку правої півкулі мозку, і ці втрати практично неможливо заповнити в майбутньому. І саме Логоритміка вдома і в дитячому садку допомагає малюкові розвиватися гармонійно, поступово і відповідно до віку.

ВПРАВИ ПО ЛОГОРИТМІКИ

Вправи по логоритміки зазвичай включають в себе наступні елементи:

ходьба з постійною зміною напрямку;

вправи, розвиваючі дихання, артикуляцію, голос;

вправи на розвиток уваги та активізацію м'язового тонусу;

мовні вправи;

вправи на формування почуття музичного ритму;

вправи, розвиваючі дрібну моторику;

спів.



Всі ці вправи проводяться з обов'язковим музичним супроводом, який, крім усього іншого, ще й забарвлює заняття емоційно. Ось кілька нескладних вправ, які напевно сподобаються вашому малюку і допоможуть розвинути його мовний апарат і удосконалити рухові навички:

Гра «Гоп-гоп»

Дитина сидить на колінах до вас обличчям. Підкидайте його в різному ритмі.

Гоп-гоп, гоп-гоп,

Кінь пішов у галоп.

Підкидаємо дитини розмірено, в ритмі слів (8 разів).

Напоюю коня лихого,

Сам приб'ю йому підкову.

Підкидаємо на кожен склад (16 разів).

Гоп-гоп, гоп-гоп,

Кінь пішов у галоп.

Ритм такий же, як і на початку.

Гра «Паровоз»

Дитина сидить на колінах обличчям до дорослого.

Беремо його ручки в свої. Робимо руху взад-вперед, наслідуючи паровозу, легенько підкидаємо на колінах.

Ось поїзд наш їде,

Колеса стукають.

Так-так-так-так.

Повільно рухаємо ручками.

Всі коліщатка стукають.

Так-так-так, так-так-так.

Паровоз йде тихіше,

Швидко рухаємо ручками на кожен ударний склад.

Зупинка значить ближче.

Рухи сповільнюються.

Ду-ду! Ду-ду!

Піднімаємо одну ручку дитини вгору. Робимо короткі рухи вгору-вниз.

Стоп!

Ручки опускаються.

Гра «Деревцо»

Дме вітер нам в обличчя.

Махати руками дитини долоньками до себе.

Захиталося деревце.

Підняти ручки дитини вгору і покачати ними з боку в бік.

Вітерець все тихше-тихіше,

Плавно опустити руки дитини.

Деревце все вище-вище.

Підняти ручки малюка і потягнути легенько вгору.

 

На третьому році життя мовленнєвий розвиток стає провідною тенденцією. Дитина не тільки поповнює свій словниковий запас, а й вчитися чіткому вимову звуків, пробує різний темп, інтонації, вибудовує мовні конструкції, формулює пропозиції. Завдання батьків і педагогів на цьому етапі – допомогти малюкові опанувати усім різноманіттям мови. Для розвитку мови і корекції порушень, що виникають в процесі, створена Логоритміка для малюків – комплекс вправ, де виконуються рухи супроводжуються виголошенням відповідного тексту.

МЕТА ЛОГОРИТМІКИ

Мета логоритміки для дошкільнят – подолати проблеми мовного розвитку, а також супутні труднощі, пов'язані з немовними функціями психіки. При цьому такі заняття не тільки допомагають удосконалювати мова, але і сприяють зміцненню м'язового апарату, формуванню правильної постави, а також активного моторному і сенсорному розвитку.

Мова, з одного боку, тісно взаємопов'язана з фізичною активністю – чим вище рухова активність, тим інтенсивніше протікає розвиток мови. У комплексах рухових вправ мова є одним з провідних спонукають і контролюючих факторів. Логоритміка для дітей заснована на ритмічної віршованої мови, яка сприяє формуванню мовного слуху, правильного темпу мови і дихання.

АКТУАЛЬНІСТЬ ЛОГОРИТМІКИ

Актуальність логоритміки полягає в тому, що більшість батьків зосереджені на ранній розвиток інтелекту дитини, зокрема, на навчанні читання. Практика останніх років, ознаменований вибухом популярності методик раннього розвитку, показує, що розвиток центрів головного мозку, відповідальних за читання, лист, рахунок «відволікає» його від інших необхідних нюансів психомоторного розвитку правої півкулі мозку, і ці втрати практично неможливо заповнити в майбутньому. І саме Логоритміка вдома і в дитячому садку допомагає малюкові розвиватися гармонійно, поступово і відповідно до віку.

ВПРАВИ ПО ЛОГОРИТМІКИ

Вправи по логоритміки зазвичай включають в себе наступні елементи:

ходьба з постійною зміною напрямку;

вправи, розвиваючі дихання, артикуляцію, голос;

вправи на розвиток уваги та активізацію м'язового тонусу;

мовні вправи;

вправи на формування почуття музичного ритму;

вправи, розвиваючі дрібну моторику;

спів.



Всі ці вправи проводяться з обов'язковим музичним супроводом, який, крім усього іншого, ще й забарвлює заняття емоційно. Ось кілька нескладних вправ, які напевно сподобаються вашому малюку і допоможуть розвинути його мовний апарат і удосконалити рухові навички:

Гра «Гоп-гоп»

Дитина сидить на колінах до вас обличчям. Підкидайте його в різному ритмі.

Гоп-гоп, гоп-гоп,

Кінь пішов у галоп.

Підкидаємо дитини розмірено, в ритмі слів (8 разів).

Напоюю коня лихого,

Сам приб'ю йому підкову.

Підкидаємо на кожен склад (16 разів).

Гоп-гоп, гоп-гоп,

Кінь пішов у галоп.

Ритм такий же, як і на початку.

Гра «Паровоз»

Дитина сидить на колінах обличчям до дорослого.

Беремо його ручки в свої. Робимо руху взад-вперед, наслідуючи паровозу, легенько підкидаємо на колінах.

Ось поїзд наш їде,

Колеса стукають.

Так-так-так-так.

Повільно рухаємо ручками.

Всі коліщатка стукають.

Так-так-так, так-так-так.

Паровоз йде тихіше,

Швидко рухаємо ручками на кожен ударний склад.

Зупинка значить ближче.

Рухи сповільнюються.

Ду-ду! Ду-ду!

Піднімаємо одну ручку дитини вгору. Робимо короткі рухи вгору-вниз.

Стоп!

Ручки опускаються.

Гра «Деревцо»

Дме вітер нам в обличчя.

Махати руками дитини долоньками до себе.

Захиталося деревце.

Підняти ручки дитини вгору і покачати ними з боку в бік.

Вітерець все тихше-тихіше,

Плавно опустити руки дитини.

Деревце все вище-вище.

Підняти ручки малюка і потягнути легенько вгору.

 

       



12 квітня  - День космонавтики. 

Шановні батькі, для того щоб відправитись у  цікаву космічну подорож пропоную Вам подивитись разом з дітьми космічну пісню. Вона буде нам у пригоді на нашіх наступних заняттях.



«За що  ми любимо театр,

Скажіть будь-ласка?!

За те що в ньому оживає диво –казка…»

29 березня керівник  театрального гуртка "ПЕРЛИНКИ", вихователі  закладу та вихованці групи «Бджілка» 4(І) р.ж.  з нагоди Міжнародного дня театру показали театралізовану виставу «Курча в клітинку».

Діти отримали багато позитивних емоцій!

Театр – це казковий світ, в якому створюється ілюзія життя. Адже, виходячи на сцену, діти актори стають героями казок, людей з реальними почуттями, емоціями.








 

Масляна прийшла - свято принесла!
На тематичному занятті  театрального гуртка    діти групи "БДЖІЛКИ" познайомилися з традиціями свята Масляна  та обіграли їх.






Масляна, масляна, дай млинцем поласувати!





На заняттях театрального  гуртка "Перлинки" діти групи "Бджілки" познайомилися з пальчиковим театром.  Театралізована діяльність має велике значення для дрібної моторики, мовлення, творчіх здібностей, емоційного та естетичного розвитку дітей.





                              Ми - зірочки маленькі,танцюємо гарненько.

             З Новим роком вас вітаємо,гарного настрою всім бажаємо!




На тематичному гуртковому занятті "Старий новий рік" діти з групи "БДЖІЛКИ" познайомилися з традиціями цього свята та обіграли їх.
"Ой що то зима без щедрівочки!
Від хатини до хатини в нас мандрівочки!"







Театральний гурток "ПЕРЛИНКИ" вітає всіх З НОВИМ РОКОМ!!!















   

Веселий Світлофор прийшов на заняття з музичної ритміки до малюків групи "Теремок". Він розповів малечі, що позначають його кольори, а потім пограв з дітьми у музично-ритмічну гру "Стій - іди". Коли Світлофор показував червоний кружечок-малюки зупинялися, коли вони бачили кружечок зеленого кольору-починали маршувати. В кінці заняття Світлофор ще раз нагадав дітям, що треба переходити дорогу лише на зелене світло. 









 
На заняттях гуртка з музичної ритміки малюки групи 3 р.ж." Теремок" разом із маленьким ведмежатою навчаються ритмічно ходити, уявляючи себе зайчиком, лисенятком, слоником.У характері музики вони перетворюються на великих орлів та маленьких горобчиків.











                   

















               

                         


Немає коментарів:

Дописати коментар

17 лютого- день спонтанного прояву Доброти

 З метою нагадати про значення добра в нашому житті, важливість таких на перший погляд, елементарих речей,як подяка, посмішка, підтримка гар...