Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Альошина Олена Юріївна
Стаж роботи - 20,10 років
|
Кредо:
"Діти мої
квіти, ви моє життя,
Мрію вас підняти, щоб йшли у майбуття.
Хочу щоб зростали, дружбу
цінували,
Батьків шанували та край свій
кохали" Семінар -практикум 28.01.2022 згідно річного плану роботи у закладі відбувся на платформі ZOOM на тему :"Формування комунікативного мовлення розвитку дошкільників засобами проєктної діяльності" 08.12.2021 року адміністрація закладу дошкільної освіти 'Червоний капелюшок" взяли участь у регіональному онлайн-вебінарі на тему "Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти Запорізької області. 21 жовтня 2021 року на платформі ZOOM відбувся практикум на тему:"Використання іноваційних освітніх технологій в умовах інклюзивного навчання". Педагоги провели змістові, корисні та цікаві презентації з данного питання. |
Педагогічна рада №1 "Пріоритетні напрями освітньої діяльності закладу дошкільної освіти у 2020/2021 н.р."
Річні завдання освітньої діяльності ЗДО№20 у 2021 - /2022 н.р.
1. 1. Вдосконалювати
реалізацію корекційно-розвиткового навчання шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій на основі
інклюзивного підходу до дітей з ООП для стимулювання їх всебічного розвитку.
2. 2. Продовжити роботу з
формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників шляхом
застосування проєктної діяльності.
3.
Формувати
у дітей навички здорового способу життя завдяки фізкультурно – оздоровчій
роботі у співпраці з батьками.
Педрада №3 "Використання інноваційних технологій для покращення комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників".
- "Оптимізація роботи з розвитку мовлення дітей у розвивальному середовищі ЗДО" (доповідач вихователь А.О.Семенюта);
- "Інноваційні методи і засоби розвитку мовлення дошкільників" (доповідач вихователь Л.В.Ченцова;
- "Наочне моделювання як засіб збагачення активного словникового запасу у дошкільників та підвищення мовленнєвої активності. Методичний аспект. (доповідач практичний психолог О.В.Кістімова).
- У практичній частині педагоги вправлялися у складанні описових розповідей з допомогою схем-моделей.
Участь у засіданні ММО виховатев-методистів
15.12.2020 вихователь-методист Альошина О.Ю. взяла участь у засіданні ММО
вихователів-методистів на тему «Впровадження в освітній процес ідей сталого
розвитку».
Семінар-практикум на тему «Формування патріотичного світогляду в сучасних дошкільників»
29.10.2020 згідно з річним планом роботи ЗДО №20 відбувся семінар-практикум
з патріотичного виховання, метою якого було удосконалення умінь і навичок
педагогів щодо організації патріотичного виховання, розширення та уточнення
знань педагогів щодо принципів, методів, прийомів роботи з основних напрямків
національно-патріотичного виховання здобувачів освіти.
Педагогічна рада №1 на тему "Про завдання діяльності педагогічного колективу ЗДО №20 на 2020-2021 навчальний рік"
Інструктивно-методичні рекомендації "Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020-2021 н.р."
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-diyalnosti-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci
Річні завдання закладу на 2020-2021
ШАНОВНІ БАТЬКИ !
Дошкільний вік ваших дітей – це важливий період для виховання й розвитку тих умінь і навичок, які слугуватимуть їх здоров΄ю все життя. І не менш важливий період для закладання підвалин міцного здоров΄я, здорової психіки, моральної стійкості, гармонійного розвитку, уміння і потреби саморозвитку. Дитині необхідні розумні правила і обмеження, які поступово з΄являються в їхньому житті.
Соціальне спілкування, їх розвиток неможливі без передачі їм батьківських знань. Саме батьки закладають основи життєвої компетентності своєї дитини, допомагають своїм чадам опановувати складну науку життя.
Здоровий спосіб життя для дітей дошкільного віку визначається такими параметрами:
— дотримання режиму дня;
— належне оволодіння культурно-гігієнічними навичками;
— раціональне харчування та культура споживання їжі;
— дотримання рухового і повітряного режимів;
— режим активної діяльності та відпочинку;
— профілактичні заходи для збереження здоров΄я;
— духовний розвиток і гармонійні стосунки з довкіллям та із самим собою;
— душевний комфорт і психологічна рівновага.
Здоровий спосіб життя – це сформованість психологічної установки на збереження, зміцнення та примноження власного здоров΄я та здоров΄я оточуючих, активна діяльність індивіда в цьому напрямку.
Здоровий спосіб життя – не просто сума засвоєних знань, а стиль життя, адекватна поведінка у різноманітних ситуація.
Навчити дитину змалечку берегти своє здоров΄я — завдання батьків. Наш валеологічний порадник допоможе Вам виховати у дитини прагнення бути здоровим, дорожити здоров΄ям та цінувати його.
БАТЬКИ — ПРИКЛАД ДЛЯ ДІТЕЙ.
1. Будьте гарним прикладом для своїх дітей у ставленні до власного здоров΄я.
2. Ведіть здоровий спосіб життя.
3. Займайтесь фізичною культурою, виконуйте вранці вправи ранкової гімнастики. Виробляйте сталу звичку та потребу в цьому.
4. Практикуйте вдома певну систему оздоровлення всіх членів родини, в тому числі й дитини.
5. Налагодіть у сім΄ї активно-динамічний відпочинок.
6. Організовуйте сімейні прогулянки на природу, щоб змалечку привити дітям бережливе ставлення до навколишнього середовища.
7. Пам΄ятайте, що здоровий спосіб життя – це правильно організована діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок і здоровий мікроклімат у родині.
8. Не паліть і не пийте спиртних напоїв у присутності дітей. Пам’ятайте! Діти схильні імітувати ваші дії в дитячому садку.
9. Формуйте у дітей світоглядно-оздоровчу поведінку на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам.
10.Впроваджуйте різноманітні форми роботи з валеологічного виховання, спрямовані на формування в дітей уявлень про правила безпечної поведінки під час ігор, про можливості людського організму, про користь рухової активності, здоровий спосіб життя.
11.Застосовуйте вдома різні профілактично — корекційні вправи з олівцями, скакалками та іншими підручними предметами.
12.Привчайте дітей щоденно піклуватися про своє здоров΄я:
— виконувати різні фізичні вправи;
— правильно харчуватись;
— загартовуватись;
— спілкуватися з друзями;
— дотримуватися особистої гігієни;
— дотримуватися режиму дня;
— знаходити час для розваг на свіжому повітрі, дивитися цікаві телепередачі, користуватися бібліотекою і т. д.
ГІГІЄНА
1. Дотримуйтесь завжди правил гігієни та привчайте до цього дитину.
2. Не забувайте, що правила особистої гігієни пов΄язані з усіма видами діяльності і відпочинку дітей. Особиста гігієна – це піклування про чистоту тіла, одягу, взуття.
3. Систематично контролюйте якість виконання культурно-гігієнічних завдань.
4. Виконання дітьми культурно-гігієнічних навичок супроводжуйте відповідною мотивацією.
5. Розвивайте у дітей вміння та навички догляду за тілом.
6. Привчайте дитину правильно чистити зуби.
7. Слідкуйте, щоб дитина мила руки перед прийманням їжі, після туалету, повернення з прогулянки, ігор із тваринами та завжди, коли руки брудні.
8. Привчайте дітей мити ноги не тільки перед нічним сном, але й перед денним, особливо влітку.
9. Регулярно зрізайте нігті на руках і ногах, тримайте їх у чистоті.
10.Зачісуйте волосся дитині її власним гребінцем. Мийте волосся не рідше ніж раз на тиждень.
11.Одягайте дитину в одяг, який пропускає повітря і вологу.
12.Косметичні засоби, які ви використовуєте з гігієнічною або лікувальною метою, повинні відповідати віку дитини.
ХАРЧУВАННЯ
1. Пам΄ятайте, що раціональне харчування – одна з основних умов здоров΄я людини, її довголіття, плідної праці.
2. Поєднуйте у їжі, в правильному співвідношенні речовини, які входять до складу тканин людського організму: білки, жири, вуглеводи, мінеральні солі, вітаміни, воду.
3. Дотримуйтесь режиму харчування. Зумійте переконати свою дитину споживати всі пропоновані їй страви, навіть ті, які вона не любить, але які для неї необхідні й корисні.
4. Не підгодовуйте дитину в проміжках навіть тоді, коли вона попросить їсти. Ласкаво поясніть, що їсти треба у відведений для цього час.
5. Давайте тільки ту кількість їжі, яку дитина з΄їдає із задоволенням.
6. Утримуйтесь від розмов про те, що дитина мало або майже нічого не їсть, бо вони шкідливі.
7. Дотримуйтесь навичок гігієни харчування і виробляйте їх у дітей.
дитини користуватися виделкою, ложкою, володіння елементарними навичками культури споживання їжі.
8. Пам΄ятайте, що апетит частково залежить від сервірування столу, естетичного оформлення страв, уміння
9. Підкреслюйте необхідність добре пережовувати їжу, не вживати надто гарячої чи холодної страви, не відкушувати великих шматочків, жувати із закритим ротом.
10.Не забувайте, що найкориснішими є ті овочі і фрукти, які властиві нашому регіону, ростуть у наших садах.
11.Серйозним недоліком харчування є „прихований голод” – дефіцит йоду, який може привести до незворотніх процесів в організмі дитини. Вживання в їжу йодованої солі – вихід з даної ситуації.
12.Їжу завжди тримайте закритою, особливо в літній період.
13.Не слід вживати в їжу продуктів глибокого замороження, незнайомих грибів, продуктів з великим вмістом солі, недостатньо прожарені або проварені м΄ясо, рибу, сиру воду.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА 2019 – 2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1.
Продовжувати
роботу з патріотичного виховання у контексті розвитку дитини дошкільного віку
засобами художньої – діяльності.
2.
Розпочати
роботу фізкультурно – оздоровчого напрямку щодо формування ціннісного ставлення та
зміцнення фізичного та психічного здоров'я дошкільників та дітей з ООП
у тому числі.
Педагогічна рада №1 " Про завдання діяльності педагогічного колективу у 2019 - 2020 н.р."
28 серпня 2019 року у закладі дощкільної освіти №20 відбулась настановча педагогічна рада №1.
Виступ завідувача
"Аналіз результатів освітньої та
методичної роботи за минулий навчальний рік та основні педагогічні проблеми і
завдання педагогічного колективу
на 2019-2020 навчальний рік"
"Створення інклюзивного освітнього простору в ЗДО № 20"
ХАРЧУВАННЯ
2. Поєднуйте у їжі, в правильному співвідношенні речовини, які входять до складу тканин людського організму: білки, жири, вуглеводи, мінеральні солі, вітаміни, воду.
3. Дотримуйтесь режиму харчування. Зумійте переконати свою дитину споживати всі пропоновані їй страви, навіть ті, які вона не любить, але які для неї необхідні й корисні.
4. Не підгодовуйте дитину в проміжках навіть тоді, коли вона попросить їсти. Ласкаво поясніть, що їсти треба у відведений для цього час.
5. Давайте тільки ту кількість їжі, яку дитина з΄їдає із задоволенням.
6. Утримуйтесь від розмов про те, що дитина мало або майже нічого не їсть, бо вони шкідливі.
7. Дотримуйтесь навичок гігієни харчування і виробляйте їх у дітей.
дитини користуватися виделкою, ложкою, володіння елементарними навичками культури споживання їжі.
9. Підкреслюйте необхідність добре пережовувати їжу, не вживати надто гарячої чи холодної страви, не відкушувати великих шматочків, жувати із закритим ротом.
10.Не забувайте, що найкориснішими є ті овочі і фрукти, які властиві нашому регіону, ростуть у наших садах.
11.Серйозним недоліком харчування є „прихований голод” – дефіцит йоду, який може привести до незворотніх процесів в організмі дитини. Вживання в їжу йодованої солі – вихід з даної ситуації.
12.Їжу завжди тримайте закритою, особливо в літній період.
13.Не слід вживати в їжу продуктів глибокого замороження, незнайомих грибів, продуктів з великим вмістом солі, недостатньо прожарені або проварені м΄ясо, рибу, сиру воду.
Педагогічна рада №1 " Про завдання діяльності педагогічного колективу у 2019 - 2020 н.р."
28 серпня 2019 року у закладі дощкільної освіти №20 відбулась настановча педагогічна рада №1.
Виступ завідувача
"Аналіз результатів освітньої та
методичної роботи за минулий навчальний рік та основні педагогічні проблеми і
завдання педагогічного колективу
на 2019-2020 навчальний рік"
"Створення інклюзивного освітнього простору в ЗДО № 20"
Вебінар – зручний формат нових знань
педагоги ЗДО №20.
Немає коментарів:
Дописати коментар